• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Mochride

Han var en av mina favoritskådespelare. Ville först inte tro det när jag läste det, men hittade flera internetsidor där det som samma sak så jag fick tro på det i alla fall. Känns lite konstigt. Han var ju så ung och så lämnar han en liten dotter efter sig. Vad som än var orsaken till hans död så är det ändå tragiskt.

• Gorgoroth

Tar på mig lite eftersom jag skrev att jag hatade religioner och hoppas dom länken handlade om skulle blablabla.
    Jag syftade alltså inte på alla religiösa, utan just den gruppen som skulle protestera på Heath Ledgers begravning.

mintchocolate skrev 2008-01-23 15:09:07 följande:
    Tack!
  • xxmeyaxx

Känns.. skit! Gråter

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Miot

Ska jag vara ärlig så vet jag inte vem människan var... Men sorgligt är det iaf.
    Vart har han varit med?

• xxmeyaxx
    Miot skrev 2008-01-23 22:48:36 följande:
    Ska jag vara ärlig så vet jag inte vem människan var... Men sorgligt är det iaf.Vart har han varit med?
    Filmer i urval

* 1999 - 10 orsaker att hata dig - Patrick "Pat" Verona

* 1999 - Two Hands - Jimmy

* 2000 - Patrioten

* 2001 - En riddares historia

* 2001 - Monster's Ball

* 2002 - The Four Feathers

* 2003 - The Sin Eater

* 2003 - Ned Kelly

* 2005 - Lords of Dogtown

* 2005 - Bröderna Grimm- Jake Grimm

* 2005 - Brokeback Mountain - Ennis Del Mar

* 2005 - Casanova - Casanova

* 2006 - Candy - Dan

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • mjukisvicki
    Miot skrev 2008-01-23 22:48:36 följande:
    Ska jag vara ärlig så vet jag inte vem människan var... Men sorgligt är det iaf.Vart har han varit med?
    casanova,brockeback mountin, monsters ball, sen den där moderna riddarfilmen (kommer aldrig ihåg vad den heter). han var jätte duktig
  • Miot
    xxmeyaxx skrev 2008-01-23 22:54:26 följande:
    Filmer i urval * 1999 - 10 orsaker att hata dig - Patrick "Pat" Verona * 1999 - Two Hands - Jimmy * 2000 - Patrioten * 2001 - En riddares historia * 2001 - Monster's Ball * 2002 - The Four Feathers * 2003 - The Sin Eater * 2003 - Ned Kelly * 2005 - Lords of Dogtown * 2005 - Bröderna Grimm- Jake Grimm * 2005 - Brokeback Mountain - Ennis Del Mar * 2005 - Casanova - Casanova * 2006 - Candy - Dan
    Den där filmen 10 orsaker att hata dig har jag sett några gånger, är det han som har huvudrollen där? För då vet jag verkligen vem det är, jag har så dålig koll på namn bara.
  • mexisis

alltså jag måste leva i en glasbubbla. såg på aftonbladet idag att lasse hallström sagt nåt om nån som hittades död och tyckte det såg ut som heath på bilden men trodde jag såg fel och tänkte att skulle det vara han borde jag ju ha hört om det på nyheterna eller nåt. sen ser jag den här tråden  när hände det? usch, va tragiskt. kommer ihåg när han och michelle var med på oprah, dom hade ganska nyligen fått sitt barn och verkade hur lyckliga och kära som helst ju

världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Dryorophus
    Miot skrev 2008-01-23 23:01:12 följande:
    Den där filmen 10 orsaker att hata dig har jag sett några gånger, är det han som har huvudrollen där? För då vet jag verkligen vem det är, jag har så dålig koll på namn bara.
    Japp, det är han. Det är väl den filmen och En riddares historia han är mest känd för, Jävligt bra skådis får jag säga, han kommer helt klart bli saknad.

(Lite kuriosa, det är samma cast i filmen En riddares historia och Sin eater)
  • xxmeyaxx

Har en jobbig klump i magen. Usch.
    Gillar inte alls det här.

Kommer verkligen sakna det där underbara leendet.

Svar på tråden Heath Ledger död