• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • riot
    ming skrev 2008-01-23 11:22:38 följande:
    Jag tycker att det hemska är hur media har skött det. Tex var ju föräldrarna i Australien där de bor, och Michelle ska ju tydligen vara/ha varit i Sverige. Jag förstår inte hur de skulle ha hunnit få reda på det själva på ett lite mer "finkänsligt" sätt (eller ja, finkänsligt är väl kanske inte rätt ord), media hade ju ute nyheten DIREKT liksom!Fy fan, tänk att sitta hemma i lugn och ro och plötsligt läsa att sin son har dött! Och tänkt att se filmen när de bär ut hans kropp på bår med alla hundratals paparazzifotografer och filmare där.
    Jag tänkte speciellt på Michelle igår när jag hörde det. Eftersom hon inte längre var hans närmaste anhöriga så var hon ju inte den första polisen skulle kontakta liksom. Vilken mardröm.
  • hannelelle
    riot skrev 2008-01-23 11:11:08 följande:
    community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627... nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom.
    herregud! dom människorna har varken hjärta eller hjärna.
  • Gorgoroth

haha ja den idén skulle vara helt underbar

riot skrev 2008-01-23 11:21:03 följande:
    Precis. Egentligen vill man inte hata dom eftersom man bara hamnar på deras nivå då men efter att ha sett flera dokumentärer med dom så..Jag blir så förbannad att jag bara vill skrika. Kan inte FB hackarna göra något nyttigt nu, dom kan väl hacka sidan och täcka den med gayporr? Det skulle vara toppen!
  • ming
    community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627... nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom.
    Det var ju samma "kyrka" som var överlyckliga för att så många svenskar hade dött i tsunamin. Anledningen till att de var glada var för att Åke Green hade anmälts för hets mot folkgrupp (homosexuella då). Ungefär nåt sånt var det iaf. De är ju inte kloka!
  • riot
    ming skrev 2008-01-23 11:31:21 följande:
    Det var ju samma "kyrka" som var överlyckliga för att så många svenskar hade dött i tsunamin. Anledningen till att de var glada var för att Åke Green hade anmälts för hets mot folkgrupp (homosexuella då). Ungefär nåt sånt var det iaf. De är ju inte kloka!
    www.godhatessweden.com, ja. Jag förstår bara inte hur det kan vara lagligt för dom att protestera utanför begravningar. Det gör mig fysiskt illamående.
  • Fam Edbom
    Jag spyr rakt ut!!!
    Religösa har jag svårt för o inte mindre nu.
  • Featherboah

Jag fick reda på detta inatt, och går fortfarande med en stor klump i magen. Som någon annan skrev såg jag också när han och Brokeback-gänget var på Oprah, och han verkade vara en så fin och jordnära kille. Min absoluta favoritskådespelare sen jag såg Brokeback mountain.

Det känns ofattbart. Det är konstigt att man kan vara ledsen över en man man inte känner på något sätt, men jag är uppriktigt jätteledsen.

• SilentStar

Jo det är klart, men han kommer ju inte kunna göra nya filmer..det är lite trist då jag är en samlare..

Novus skrev 2008-01-23 10:51:56 följande:
    SilentstarOch varför kan man inte ha en död människa som idol?Min absoluta Idol är Elvis, trots att han vart död i över 30 år
  • johannaringer

Länken fungerar inte för mig, vad står det?

Svar på tråden Heath Ledger död