• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • ming
    IsadorasMamma skrev 2008-01-23 12:07:23 följande:
    Något nytt??
    Han ska obduceras idag, men svaren ska tydligen inte komma på några veckor.
  • IsadorasMamma
    ming skrev 2008-01-23 12:08:41 följande:
    Han ska obduceras idag, men svaren ska tydligen inte komma på några veckor.
    ok, tack
  • mintchocolate

Jag vet inte vem han var, men det är fruktansvärt tragiskt att en sådan ung människa har gått bort. Så onödigt!

Till dig fusion (läste denna tråd i natt) vill jag bara säga att man får räkna med kommentarer om man uttrycker sig på det sätt som du gör. Fast egentligen kan du väl inte ha trott något annat än att folk skulle reagera?
    Oavsett om han var knarkare eller inte, så är han död och avlidna människar visar man respekt för.

Sedan, angående detta med religioner. Det här ska nog inte vara en tråd om det, men nu har ju andra börjat skriva om det, så jag vil bara säga en sak om det och det är att långt ifrån alla religiösa beter sig som dem som det har länkats till.
    Det är som att säga att man har ännu mer svårt för rödhåriga nu, bara för att några rödhåriga människor man stött på har visat sig vara puckon.

Vila i frid, Heath Ledger!

• ming

Enligt Aftonbladet åker Michelle till New York nu (vilket verkligen inte är konstigt).

• Flutterby
    mintchocolate skrev 2008-01-23 14:44:35 följande:
    Det här ska nog inte vara en tråd om det, men nu har ju andra börjat skriva om det, så jag vil bara säga en sak om det och det är att långt ifrån alla religiösa beter sig som dem som det har länkats till.Det är som att säga att man har ännu mer svårt för rödhåriga nu, bara för att några rödhåriga människor man stött på har visat sig vara puckon. Vila i frid, Heath Ledger!
    Bra skrivet!
  • mintchocolate
    Flutterby skrev 2008-01-23 14:59:49 följande:
    Bra skrivet!
    Tack!
  • Häxan Jia
    Karpet skrev 2008-01-22 22:58:52 följande:
    Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
    Fy vad trist...
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
Svar på tråden Heath Ledger död