• veronicaq

Jag gör världens bästa gärning!

hejsan!!
    måste bara få "skryta".. jag är så glad på mej själv!

Min mama 44år och hennes kille ska få hjälp av mej!

idag var vi i finland på AVA-klinik...
    fick all info o när vi ska starta osv..

jag är så glad/stolt/younameit för att jag gör denna sak!

Det finaste man kan ge någon, ger JAG!!
    Lilla jag men vad gör man inte för sin mamma som man älskar mest i världen och som alltid ställt upp 110% i alla lägen!!

Äntligen har ja fått berättat för "nån"...
    tack för mej!

23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Svar på tråden Jag gör världens bästa gärning!
  • Halvblod

Vero!
    Vilken liten ängel du är. Förstå att din mamma vill använda just dina ägg då hon har en så bedårande dotter. Håller tummarna att allt går bra för er alla.
    Och lille Tiger ska förhoppningsvis bli morbror, kul!!!

Ang ev problem för barnen i framtiden tycker jag inte att man ska spekulera FÖR mycket över alla tankar som barnen KANSKE kommer ha i framtiden. Givetvis ska man vara medveten om vad som kan komma i framtiden, men har man pratat igenom allt ORDENTLIGT innan (vilket jag är 100% säker på att TS & hennes familj har gjort) och har ett starkt band i familjen så är jag övertygad om att det absolut inte är värre än en okänd donation, adoption, "homobarn" osv osv Jag tror på att så länge man har en ärlig relation full med kärlek så kan man få alla barn att må bra!

• Tania
    Halvblod skrev 2008-03-13 10:35:31 följande:
    Vero!Vilken liten ängel du är. Förstå att din mamma vill använda just dina ägg då hon har en så bedårande dotter. Håller tummarna att allt går bra för er alla.Och lille Tiger ska förhoppningsvis bli morbror, kul!!!Ang ev problem för barnen i framtiden tycker jag inte att man ska spekulera FÖR mycket över alla tankar som barnen KANSKE kommer ha i framtiden. Givetvis ska man vara medveten om vad som kan komma i framtiden, men har man pratat igenom allt ORDENTLIGT innan (vilket jag är 100% säker på att TS & hennes familj har gjort) och har ett starkt band i familjen så är jag övertygad om att det absolut inte är värre än en okänd donation, adoption, "homobarn" osv osv Jag tror på att så länge man har en ärlig relation full med kärlek så kan man få alla barn att må bra!
    Nä hörru... Tiger blir väl inte morbror
    Tiger får en morbror eller en moster.
    (fick tänka till lite där hahah)
  • Tania

Vero!!

Du vet vad jag tycker och du ska inte bry dig om vad andra tycker.
    Det är DERAS känslor och det hör inte hemma i den här tråden. Vad andra skulle göra är ju helt irrelevant.
    Till er som skriver att NI inte skulle kunna ge ägg till en nära släkting...
    Varför skriver man en sån sak i en tråd där det inte hör hemma? Detta är väl ingen "frågetråd" eller en omröstningstråd där TS undrar vad DU skulle göra?
    Såna inlägg är så fruktansvärt onödiga. Såna inlägg trampar på TS glädje... till vilken nytta?
    Mår ni bättre av att säga att NI minsann inte skulle göra en sån sak?!
    Tror ni att TS får ut nåt av det?
    Så snälla.
    Har man konkreta frågor så visst shoot!! Men har man bara negativt att säga om det här kan man väl bara gå vidare med sitt liv UTAN att föra in sin åsikt här.
    Tack för mig.
  • Halvblod
    Tania skrev 2008-03-13 10:41:52 följande:
    Hahaha, jaja märk ord då
    Har lite solsting idag så hjärnan är ur funktion

Och lille Tiger ska förhoppningsvis få en moster eller morbror, kul!!!
  • Snooze
    Tania skrev 2008-03-13 10:50:41 följande:
    Vero!! Du vet vad jag tycker och du ska inte bry dig om vad andra tycker. Det är DERAS känslor och det hör inte hemma i den här tråden. Vad andra skulle göra är ju helt irrelevant. Till er som skriver att NI inte skulle kunna ge ägg till en nära släkting... Varför skriver man en sån sak i en tråd där det inte hör hemma? Detta är väl ingen "frågetråd" eller en omröstningstråd där TS undrar vad DU skulle göra? Såna inlägg är så fruktansvärt onödiga. Såna inlägg trampar på TS glädje... till vilken nytta? Mår ni bättre av att säga att NI minsann inte skulle göra en sån sak?! Tror ni att TS får ut nåt av det? Så snälla. Har man konkreta frågor så visst shoot!! Men har man bara negativt att säga om det här kan man väl bara gå vidare med sitt liv UTAN att föra in sin åsikt här. Tack för mig.
    AMEN!
  • Tania
    Halvblod skrev 2008-03-13 10:52:52 följande:
    Hahaha, jaja märk ord då Har lite solsting idag så hjärnan är ur funktion Och lille Tiger ska förhoppningsvis få en moster eller morbror, kul!!!
    Du är förlåten!
  • veronicaq

Säger också AMEN!!!

Thank you ladies...

fy fan snart (mjo  åker inte förrän 3) packa väskan ta ungen under armen o dra till flyget... späännande värre

23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Fiaflopp

Lycka till om jag får säga det.
    Kommer att gå kanon!

Om det inte vore för hoppet, skulle hjärtat brista...
  • Theresa1

vero: Jag tror fortfarande att det är bättre att du donerar än nån annan. Skulle frågan komma upp och det blir snack om var h*n har sina gener ifån så är det väl lättare att smälta syrran än nån som man aldrig kommer träffa. Det måste ju vara jobbigare OM ngt nu skulle vara jobbigt. Du är ju ändå din mammas unge

Fattaru va ja menar?

• snöstjärna71
    Tania skrev 2008-03-13 10:41:52 följande:
    Nä hörru... Tiger blir väl inte morbror

Tiger får en morbror eller en moster.

(fick tänka till lite där hahah)
    Som tidigare påpekats inte helt enkelt att hålla reda på släktskapen här inte.....
Svar på tråden Jag gör världens bästa gärning!