Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Så. Då var det där igen. *suck* Jag vill ha en bääääääbiiiiiis!
Sade till maken i förrgår att det vore perfekt att åka iväg på en spa-resa i oktober eller så och göra en liten
Så. Då var det där igen. *suck* Jag vill ha en bääääääbiiiiiis!
Sade till maken i förrgår att det vore perfekt att åka iväg på en spa-resa i oktober eller så och göra en liten
jas--> Satt och läste en tråd om att ha två år mellan barnen... *nostalgi* Men men. Nu blir det ju iaf minst 4 år mellan Valter och ett eventuellt lillasyskon.
Varför känns det inte hoppfullt med bilen? *kram*
Tjohoo! Om två månader får vi pengar
Usch. Det där lät groteskt, men Tomas farfars hus är sålt och i slutet av maj är det inflyttning. Shit vad skoj med lite peningar.
Sitter och spanar på en ny kamera *dreggel* I brist på bäbis så.
m om--> Matlådor! Ta med dig matlåda och ät. Du kan ju inte vänta till 3 med att äta - det kommer bara slå tillbaka på dig själv. Antar att de andra går och äter - eller?
När det är som mest runt om mig så är jag en riktig mattant. Hur mycket det än är, och om folk sliter i mig så måste jag äta - annars skiter sig allting istället.
mariiee--> Bästa tipset om man är orolig i folksamlingar med barnen: ta en bläckpenna och skriv ditt mobilnummer på armen!
HÄr på dagis har de jobbat jättemycket med närområdet, var man bor osv vilket innebär att barnen kan säga sin adress numera. Ganska skönt!
Gaah. Halsont idag med. Tänkte ta mig ut i snön och leka med barnen, men jag ids inte. Fasen, kanske borde ringa doktorn
Blärk! Sista jobbdagen idag iaf
jas--> Hmm. Hur menar du med att det syns?
Har iaf bokat tid hos doktorn - jag som hatar att ringa doktorn. Både vi och bästa vännerna är dåliga, och det känns som det bara går runt så nu har vi bokat tid på samma dag iaf jag och vännen. Ska ta halsodling iaf så får vi se, kan knappt svälja alls idag.
Så jävla less på att vara sjuk! *morr*
helene--> Shamboo fick jag mess från igår. De var magsjuka.. Hon kommer säkert in en sväng sen när hon har tid
Fy. Jag hatar att gå till doktorn. Känner mig som värsta simultanten jämt... En halvtimme kvar, dags att klä på barnen.
Tjenna hejsan! Frisk är jag tydligen
efter två timmar på hälsocentralen. Men jag fick med mig superduperhostmedicinen iaf, så jag är rätt nöjd ändå.
Ska slänga i mig lite lunch nu, ska strax till jobbet.
*kram* på er!
Tittar också in och säger godnatt
Helt slut! Har varit mycket nytt på jobbet den här veckan. Idag gjorde jag min första FEP-rengöring. FEP är en sorts plast som vi kör på 370grader. När man börjar meka sönder maskinen för att köra någon annan sorts plast måste man vara toksnabb för annars stelnar allt... Och även fast man är toksnabb så tar bytet ungefär 45-60 minuter. Lite småjobbigt mao...
Näe. SÄngen blir det. Natt natt på er!
God förmiddag!
Ska snart börja med lunchen, idag blir det tidig lunch och sen ska alla barn (och mamman) sova middag har jag bestämt
mariiee--> Håller med föregående talare *kram* på sig. Hur känns det idag? Skulle få panik om jag var "strandsatt" utan bil. Hu!
dink--> Du vet vad jag tycker. *kramas*
helene--> Tänk så olika man kan vara. Kan för mitt liv inte förstå hur man kan läsa svenska ett helt år! *huuuu* Men, å andra sidan så tror jag inte alla uppskattar att lägga på plast på kablar heller
emejo & tinna--> Jag kan gilla donken. Ibland. De har en burgare som jag älskar - El Maco Chicken. När den finns så kan jag äta där flera gånger i veckan
Sen kvittar det. Äter alltid kycklingbitar... Barnen och karln ska på donken idag då jag ska hem till en kompis och fotografera (och äta grekiskt
)
Barnen brukar välja Max ganska ofta när vi är i stan - och deras fiskmål är så jäkla supergott! *mums*
helene--> Jag shoppade lite idag. Lindex hade så jäkla fina "fem myror är fler än fyra elefanter"-kläder som jag inte kunde motstå...
tinna--> Kanske också borde logga in och kolla min ansökan...
Dagens musiktips: Duffy! *myyyyyser*