Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Vilken tur att Amy gick vidare iaf! Jösses...
Vilken tur att Amy gick vidare iaf! Jösses...
Bessie--> Testa! Våra flyttade ihop när vi flyttade hit, alltså två år sedan.
Räkna får du göra själv.
Hoppas du får sova lite inatt!
Vet ni vad jag ska göra nu? Lägga mig och läsa en bok om att starta eget
Är rätt sugen måste jag säga!
Inte för att jag räknar med vinst eller så, men mer att kunna göra jobb vitt! Och kanske kanske kunna finansiera fotoutrustningen
Bessie--> Tycker det är kanon att ha barnen tillsammans! Vera har en hög säng som Valter inte får komma upp i. På väggen däruppe har hon en hylla där hon har sina smågrejjer som inte Valter får leka med.
det känns som de har en enorm trygghet i att sova i samma rum.
De är jättesöta på kvällarna när vi sagt godnatt då de ligger och pratar lite (och busar ibland) innan de somnar.
Så mysigt att stå utanför dörren och lyssna!
Gaah! Jag vill ha en bäbis!
jas--> Jo. Vera lägger sig och läser lite bok innan hon somnar. Oftast somnar hon före Valter :-O
tinna--> stackars liten... hoppas det släpper!
Näe, om man skulle klä av sig och krypa ner här i sängen kanske.
Morrn morrn!
Ska snart iväg på 1-årskalas.
Ska se om jag får fram någon present först bara...
Hungrig. Borde kanske äta frukost också.
*kram* på er!
Sterna: Hon hälsar till er alla, saknar FL. Kommer väl tillbaka så småningom
Säger som min kära mamma sa igår (när vi iof pratade om tvätt, men det går ju att applicera på barnen också): Det lugnar ner sig! Om en sisådär kanppt 20 år. När de flyttat hemifrån
Blä!
Less på min nya telefon. Har haft den på lagning och service mer än jag haft den hemma. Nu åker den in _igen_ imorgon! Hämtade den i tisdags senast...
Vad sjutton har man för rättigheter? När kan man reklamera? Lämna tillbaka? Häva köp? Få ny?
Nån som har koll?
Malin--> Är du kvar? Läget? Upprop varje dag nu
Morrn morrn!
Nytränad, nyduschad och snart nyäten.
Idag ska jag till BM på eftermiddagen och se vad de tror om mina blödningar. Antar att de inte kommer säga nånting utom att "det är så det kan bli med spiral" - men det är värt ett försök iaf
Har äntligen fått min mens, två ½ vecka för sent så det är ju inte säkert att de kan göra nån undersökning alls...
Jaja. Dags att äta, måste ju åka nyss!