• NK80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Jojja, jag hade gått in till den affären som du köpt telefonen av - hävt ALLA kontrakt!
    Jag gjorde så med min telefon som jag köpte i höstas, den pajja efter 8 dagars användning, jag fick snällt lämna in den på service och det tog för lång tid tyckter jag (jag skulle ju ha mp3 spelaren i den på bussen till Köpenhamn - det var ju delvis därför jag köpte en ny mobil... visst behövde jag en ny men ja.. ) så när den inte hade kommit någon dag innan jag begav mig av till Kph så HÄVDE jag hela kontraktet, lämna tillbaka allt och sa att jag var jäkligt besviken på dem... så jo jag gjorde nog ett mindre väsen ute på Telia butiken men det fick det vara värt! Kommer ju inte kunna handla en ny mobil där men det skiter jag i

Malin, Det va mig en seg lite rackare!

Sy och Dinkan, Hoppas ni har haft en riktigt trevlig dag och att vi får se lite bilder på bilddagboken!

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • NK80

Trots: Jo tack - här finns det så det räcker till och blir över.
    Som Helene Om man råkar tända lampan före han eller bre på smör på mackan innan han godkänt det - HYSTERI!
    I dag så VÄGRA han äta sin Havre Fras (han skrek och tårarna bara rann på han) tallrik bara för att jag hällt på yogurth *suck* då tog jag upp honom ur stolen och satte han på trappan - där fick han sitta i 3 minuter (han reste sig säkert 5 gånger under denna tiden) sen när jag sa till "Nu kan du komma Colin" så klättra han upp i stolen och börja äta - och han åt upp allt! Jag frågade honom om det smakade bra "Mmmmm" sa han. ONGE!

• NK80

Morrn morrn!

Mätt och belåten!

Tinna, men stackars lilla E...

Jas, Krya på dig! Försök behålla lite mat iaf!

Malin, *håller tummarna att du får åka till förlossningen efter vattengympan*

Jojja, hoppas att du får ett mer vettigt svat än det där från BM.

Inbox: Men flickor, tömmer ni inte bland era meddelande? Själv har jag bara ca 220 i inbox och samma i skickade och jag tömmer rätt som det är!

I går duscha Johan hunden - det var välbehövligt, han lukta pyton! Colin som satt och titta på blev arg när Johan schamponera in Gunvald "NEJ PAPPA! Inte göra så! Gunvald gillar inte det!" Lilla killen...

Ha en trevlig dag flickor!

• NK80

I går gjorde Johan en fuling - han var på Lidl och handla och eftersom Colins blöjor var slut så köpte han någon billig skit från Lidl - JÖSSES vilket stohej det blev hemma! Colin ville inte ha på sig dem, han ville inte ens befatta sig med dem men efter mycket om och men så gick han med på att ha på sig den... hoppas att de är så dåliga att han inte vill ha blöja längre *elaka mamma flin* Är så trött på att han fortfarande har blöja!

• NK80

Malin, Vad glad jag blir! Hoppas nu att du får riktigt onda värkar och att de kommer TÄTT! *håller tummarna*

• NK80

Tinna, vad bra att ni fick komma in såpass snabbt! Hur gick det?
    Men vad mysigt med den lilla stunden - förstår att du passa på!

Malin, MEH!

Bessie, visst är det härligt att röja lite! Så befriande!

I dag blev det pannkakor, det blev en över.. så den fick Gunvald Undertiden jag gjorde pannkakor gjorde Johan muffins! Det ni! Ha ha. Han var så sugen på smeten så han gjorde lite muffins också

• NK80

Jojja *läst allt* Så trist att BM inte tar dig på allvar - idioti! Det där men jobbet.. är ju bra förutom flört killen där då som blir sååå tvingad att lära upp dig. *kram*

• NK80

Hello girls,

Ser att Malin fortfarande är kvar... japp det blir nog en alla 's bebis för dig. Jobbigt att Wilma är lite dålig och vill vara hos dig hela tiden nu när du behöver samla energi och få lov att vara ensam.

Tinna, Men lilla E, stackarn'. Håller med övriga - Tack och lov att han är hos er! Hoppas att sjukhuset finner en lösning på detta snarast!

Jas, trevligt med onsdags besök!

Bessie, vad skönt du verkar ha haft det idag!

Vädret: STRÅLANDE  hela dagen - underbart!

I dag har jag vart å inhandlat lite nödvändiga saker till mig inför den stora dagen... lika bra att börja förbereda BB väskan nu.

Återkommer!

• NK80

Malin, såja såja - inte vara sån nu Dricker lite hallonbladste nu - kan ju aldrig skada, eller hur

Tinna, haha Snälla ärliga Jakob

Mätte Colin idag mot dörrposten och han är numera 93cm *glad* Har tyckt att han hat vart i en enorm tillväxtperiod! Hans byxor som var för långa har nu blivit perfekta, samma med tröjor och så äter han MASSOR! När man frågor honom "Är du mätt?" så får man ofta svaret "Inte än" tillbaka

• NK80

Helene, kan inte längre räkna hur många gånger Colin har åkt till dagis i den tröja han har sovit i... dock endast när sambon har tagit han till dagis på morgonen

Hopp, nu trycker det på - *springer på toa*

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]