• NK80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Är inte längre sur och grinig Det var inget allvarligt so no worries - bara en höggravid kärring som blir sur för minsta lilla just nu.

Golvet är på plats i sovrummet och det blev SÅ fint! Nu ska listerna upp...men allt det där fixar karlarna (Johan och hans pappa) när jag är på jobbet. Colin är på lördagsmys hos mormor och morfar - japp, han ska sova över hos dem. Lika bra nu när hemmet ser ut som ett bombnedslag med garderober i hallen och vardagsrummet, madrasser i köket.. och ja..det är lite rörigt just nu.

SysterY, aj aj - inge bra med lögner, oavsett storlek. Hoppas att det ordnar upp sig för er *kram*

Malin, MEH! (igen)

Nu ska jag dyka ner i min 711 g godispåse...mums!

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • NK80

Men åh - ser till min förvåning att jag inte har skrytit om det här inne hos er.
    Jag "känner" Daniel som ska uppträda med Pame i delfinal 4
    Eller ja, jag känner han som jag känner er - genom en community (AoB) så att han ska få vara med i melodifestivalen är så förbenat kul!

• NK80

Emejo, bilder kommer lite senare

• NK80

Helene, nej då, det finns massa godis kvar ännu! Välkommen till det verkliga livet som mamma till en snart 3-åring

Är så himla tät i näsan och ingen nässpray hat jag med mig, läpparna är fnasiga och jag har glömt mitt lypsyl! Hjällp! Ont i kroppen och har sammandragningar. Buhu!

• NK80

Har inte heller torktumlare - bara torkskåp men den använder jag bara i nödvändiga fall som overalln och sängkläder eller om jag har jäkligt bråttom att få kläder torkade

Jas, jepp, det är en väldigt nice påse.. och så har jag en banan och en dammsugare framför mig också..vilken ska jag välja att äta? (dammsugare=punchrulle)

Alltså.. Melodifestivalen just nu... Vilket skräp än så länge!

• NK80

Hello!

Mamma ringde vid 23-tiden och var orolig för Colin för han hosta och kippa efter andan - det lät som krupp eller falsk krupp. Han hade vaknat av det och var ledsen så efter en stund bestämde vi oss för att hämta honom så han fick sova hemma mellan oss - usch som han lät på natten, hela bröstet pep på han när han andades och hostan var förfärlig  det var nära vi ringde Sjukvårdsupplysningen och få komma till sjukhuset men han lugna ner sig när han fick andas lugnt och bli klappad. Nu på dagen är han precis som vanligt så vi avvaktar lite.

Tinna, lycka till med dopet idag!

Melodifestivalen: Tack å lov att Carola inte gick vidare till finalen OCH att inte Kebab gänget gick vidare alls!

• NK80

Tinna, tok make du har!

Colin har haft ENERGI till TUSEN i dag - fattar inte hur han orkar! Medans en själv vill sova och vila så drar han igenom lägenheten som en okontrollerbar orkan! Sista timman innan läggdags var han..ja... skit jobbig! 

Har satt upp sängmobilen till spjälisen idag och fixat till den lite extra så hon har något att titta på i mitten av den...den är sååå himla tråkig men men - den får duga. Köpte hennes snuttefilt idag och Colin köpte en nalle (kanin) till henne...vit men mycket söt!  Fick även köpt ett par skor till mig! 280kr! Tycker jag var ett kap!

• NK80

SysterY, han har vart på topp i dag och han sover som en stock just nu - ska nog ta och titta till han nu.

• NK80

Tinna, åh vad är adressen nu igen? Ska ta och lägga in bland favoriter nu!

• NK80

Shamboo, Som alla andra har sagt. Vi finns här för att lyssna! *kram*

Dink, Krya på er där hemma!

Bessie, välkommen hem!

Malin, ja det var en viss skillnad på magbilderna! Den har sjunkit en hel del!

Så var faställandet av faderskap fixat och klart för busen i magen.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]