• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • tvåsmå

Ngn som vet om Linda Lej kommer komma med ngn vår- eller sommarkollektion snart?

• Peak
    MrsJ skrev 2008-03-26 21:41:22 följande:
     Vi här istan har fått reklamera våra utan problem...å utan kvitton ! Detta var tydligenett känt problem med deras mössor...Dom nya nu i vår är i ett annat material å ska tydligenhålla bättre ! Vi får väl se...Men testa där du köpte den...kanske är samma hos dom ?!
    jag gick tillbaka med den, de hade inte hört talas om det innan verkade det som...
    Hittade inte kvittot men hade betalat med kort som tur var! Så jag drog ut listan och tog med, och det godkände de!
    De hade fått in nya vita mössor men hon drog i trådarna på den och de andra och alla verkade vara dåligt fästa, de hade inga blåa så jag fick pengarna tillbaka!
    Trist...
    Men men, alla trodde ändå att han hette Svea
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Andaloal

Idag har jag fyndat.
    Underskatta inte att gå på Second hand för idag knallade jag in och råkade passera en låda med helt NYA cheap monday för barn. (alltså de var typ inköpta dit bara)

13.50 euro för allt detta

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • helenana

tråkigt att många har haft problem med barn mössorna från svea!
    min son har en och har haft den jätte länge!
    den har inte gått sönder alls!!

Peak skrev 2008-03-31 12:50:45 följande:
    jag gick tillbaka med den, de hade inte hört talas om det innan verkade det som...Hittade inte kvittot men hade betalat med kort som tur var! Så jag drog ut listan och tog med, och det godkände de!De hade fått in nya vita mössor men hon drog i trådarna på den och de andra och alla verkade vara dåligt fästa, de hade inga blåa så jag fick pengarna tillbaka!Trist...Men men, alla trodde ändå att han hette Svea
  • Andaloal

Dagens köp

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Line80
    Andaloal skrev 2008-03-31 13:44:49 följande:
    Idag har jag fyndat.Underskatta inte att gå på Second hand för idag knallade jag in och råkade passera en låda med helt NYA cheap monday för barn. (alltså de var typ inköpta dit bara)13.50 euro för allt detta
    vart är den second hand butiken tro? snygga kläder
  • Andaloal
    Line80 skrev 2008-04-01 16:24:54 följande:
    vart är den second hand butiken tro? snygga kläder
    Tack.
    På Åland fast nu har jag tagit de mesta *skratt* som fanns kvar i vår strl.
  • Andaloal

Hoppas vår nyinköpta SVEAmössa håller då. När alla haft trubbel med sina. Det är ju så fin mössa.

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!