• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • zasata

jag köpte svea jeans! jätte sköna.. rätt låga, stresch. och mkt plats vid magen. annars harj ag alltid problem med att dom e så tajta vid magen och stora vid låren.. kostade 7eller800.
    Ben sharmen jeans, vet dock itne om det finns i sverige. men dessa är underbara. haft mina i snart 3år och e precis lika fina som när jag köpte dom.
    lee, bra kvalite bra pris många olika modeller.
    jag rekomenderar inte HM alltid tappat form och allt efter nån tvätt tycker jag.

elsa77 skrev 2008-03-25 21:51:23 följande:
    Andaloal; va fin mössan var på!!! Någon som har något bra tips på jeans till en mamma.. vill ha nya men hittar inget,,
  • Andaloal
    elsa77 skrev 2008-03-25 21:51:23 följande:
    Andaloal; va fin mössan var på!!! Någon som har något bra tips på jeans till en mamma.. vill ha nya men hittar inget,,
    Tack. Ändå försökte han rycka bort den men jag hann få ett kort. Finns en tofs också på den såklart
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • zasata

hur gammal är han? har grå till min tjej men den glider bara ner hon är 10mån.

Andaloal skrev 2008-03-25 22:11:45 följande:
    Tack. Ändå försökte han rycka bort den men jag hann få ett kort. Finns en tofs också på den såklart
  • Andaloal
    zasata skrev 2008-03-25 22:13:19 följande:
    hur gammal är han? har grå till min tjej men den glider bara ner hon är 10mån.
    Han är snart 1 år (5 april) Och hade hattmått 47 cm lite på vid 10 månader. Den hålls nog uppe men är nog passlig säkert tills hans är 2 år eller så. Den hade mkt plats i sig.
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

Nu så sitter den ju inte dikt mot huvudet heller. Utan är "tom" en bit upp.

• Peak

Nå´n mer än jag som Svea-mössan gått sönder för i tvätt?
    Tvättade den i 40 grader och sömmarna gick upp (uppe på huvudet) visst går väl att sy ihop själv, men det har fransat sig en del!
    Hittar inte kvittot från butiken jag köpte den heller.

Endast tvättad en gång!

♥ Lowe mitt allt ♥
  • MrsJ
    Peak skrev 2008-03-26 11:05:03 följande:
    Nå´n mer än jag som Svea-mössan gått sönder för i tvätt?Tvättade den i 40 grader och sömmarna gick upp (uppe på huvudet) visst går väl att sy ihop själv, men det har fransat sig en del! Hittar inte kvittot från butiken jag köpte den heller.Endast tvättad en gång!
     Vi här istan har fått reklamera våra utan problem...å utan kvitton ! Detta var tydligen
    ett känt problem med deras mössor...Dom nya nu i vår är i ett annat material å ska tydligen
    hålla bättre ! Vi får väl se...Räcka ut tungan

Men testa där du köpte den...kanske är samma hos dom ?!
    ♥Molly 061106♥
  • Joppis81

dag kom Nova Star-plaggen jag beställt. Tyvärr råkade jag beställa wct-jackan istället för byxa till lilltjejen, så nu fick jag snällt göra en till beställning.
    Och kläderna var stoooora som någon skrev här tidigare, tog 104 i byxan till stora tösen som är 106 cm och väger drygt 16 kg, lilltjejen fick 92 i jackan och hon är närmare 90 cm lång och väger 11.5 kg.

Får vika mudden på jackan eller nåt, orkar inte skicka tillbaka och greja.
    Båda barnen älskade sina kläder och springer just nu runt i sina rosa 3/4byxor från NS!

Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Aannaa
    Joppis81 skrev 2008-03-27 15:08:35 följande:
    dag kom Nova Star-plaggen jag beställt. Tyvärr råkade jag beställa wct-jackan istället för byxa till lilltjejen, så nu fick jag snällt göra en till beställning. Och kläderna var stoooora som någon skrev här tidigare, tog 104 i byxan till stora tösen som är 106 cm och väger drygt 16 kg, lilltjejen fick 92 i jackan och hon är närmare 90 cm lång och väger 11.5 kg.Får vika mudden på jackan eller nåt, orkar inte skicka tillbaka och greja. Båda barnen älskade sina kläder och springer just nu runt i sina rosa 3/4byxor från NS!
    Ja precis! Stora! Det var jag som skrev! Men som du skrev, det går ju att vika upp Och så kan man ha de länge
    Emilia är mitt allt ♥
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!