• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

maritmedm: grattis grattis, blir det kyrka eller borg?
    Oj, ja jisses inte är priserna på väg ner än inte, just nu tror jag bara efterfrågan är lite mindre, men inte priserna.
    Nja, jag tänkte väl mer om än 25-30 år kanske vi kommer tillbaka

• maritmedm
    kobra skrev 2008-03-28 10:05:29 följande:
    vilken fyra var det? har den vart ute på hemnet
    113, jo den var ute på hemnet.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:25:01 följande:
    grattis maritmedm, jag hade ingen aning om att du gick i giftastankar men jag vet en viss S som inte är så impad över det hela :-P (missunsam, ett ord för norrlandstråden)
    Så S vet nu eller? Ne och jag antar att du inte anar att det kanske kommer dimpa ner en inbjudan heller???
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-28 10:25:23 följande:
    maritmedm: grattis grattis, blir det kyrka eller borg? Oj, ja jisses inte är priserna på väg ner än inte, just nu tror jag bara efterfrågan är lite mindre, men inte priserna.Nja, jag tänkte väl mer om än 25-30 år kanske vi kommer tillbaka
    Mäklaren var och lämnade lappar i alla brevlådor för att det är så stor efterfrågan.

Vi gifter oss hemma, borgligt, inget stort alls, under vigseln bara vi och sen på kvällen blir det petters familj å några till.

Pumpkin: Tack
  • hally

Jo på br är det väl fortfarande stor, fick också lappar i lådan, men man märkte på husvisningarna att det började avta lite, istället för 25 var där 15 och kollade typ

• varfördåför

fick för mig att hon fått veta det av D som hon träffade på akuten igår, lät så på min D, D den bättre men det kan ju vara föreståndaren på hotel andersson också. vet bara att min D fick ett sms om det igår.

• Annamus

Åh! Vi gifte oss åxå borgeligt hemma i lägenheten med bara min farsa och Jonas föräldrar, min bror och ett par kompisar. Men sedan harde vi stooor röjarfest på kvällen. Det var lite revolt mot mitt första äktenskap och bröllopp som var allt för religiöst, kyrkligt, förmiddagskaffe, tänkvärda kristna böcker och citat i present osv...

• varfördåför

maritmedm.. ooo.. en inbjudan.. vad spännande hade jag aldrig kunnat tro

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:33:49 följande:
    fick för mig att hon fått veta det av D som hon träffade på akuten igår, lät så på min D, D den bättre men det kan ju vara föreståndaren på hotel andersson också. vet bara att min D fick ett sms om det igår.
    Fick din D ett sms igår från S om att jag gifter mig??? Å hon hade träffat dumD som berättat för henne. Tvivlar på att mamma sagt nåt... hon sa att hon inte skulle det. Däremot har jag sagt det till A
Svar på tråden ***Skelleftetråden***