• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lillhjärtat04

Jag tror jag måste lämna min åsikt om uteställerna här i stan också...

På o´learys går jag ALDRIG. De få gångerna jag har varit där så har snitt ålderna varit på 18...om inte lägre ibland!
    På Station går jag aldrig heller men det berro mest på att jag inte tycker om lokalerna.
    Balzac är det ställe som jag går till när jag går ut. O inte tycker jag att ålderna är sååå låg men det kanske är som Maltazar säger, beror kanske på hur mkt man har hällt i sig, hur mkt man ser

• maritmedm
    maltazar skrev 2008-03-28 17:38:59 följande:
    Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.Kända svenska märken sa jag. stora.
    [/citat]

Det är stora svenskan märken... eller nä Ica kanske bara är ett futtigt litet lokalt märke
    Tinizgirl skrev 2008-03-28 17:22:47 följande:
    [citat]
    Grattis! Vad tycker Mirjam om de då?
    Hon längtar så mkt, säger det till allt och alla
  • maritmedm

Slår ett slag för koffein och old williams, å calles så klart!

• madigan
    maritmedm skrev 2008-03-31 07:05:51 följande:
    Hon längtar så mkt, säger det till allt och alla
    ska du ha barn eller?
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-03-31 07:38:14 följande:
    ska du ha barn eller?
    Nope, gifta mig.
  • hally

På tal om att gå ut på pub och nattklubb...vet inte när jag var ut sist, har vart på puben och ätit och druckit en del men inte vart på nåt uteställe och partat sen jag vet inte när. Tycker det är skitjobbigt att måsta skrika med sina kompisar och är less på fulla, jobbiga typer. Men puben där man kan prata är trevligt. Hursomhelst på fredag är det middag och fest på JP och Station 8...hur GÖR man? Vad har man på sej? Hjälp... Måste peppa upp mej för som sagt tycker jag det är jobbigt med såna dära uteställen med för hög volym och äcklig lukt och fulla typer!

• madigan
    maritmedm skrev 2008-03-31 08:38:01 följande:
    Nope, gifta mig.
    aaa Grattis!!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 09:08:45 följande:
    På tal om att gå ut på pub och nattklubb...vet inte när jag var ut sist, har vart på puben och ätit och druckit en del men inte vart på nåt uteställe och partat sen jag vet inte när. Tycker det är skitjobbigt att måsta skrika med sina kompisar och är less på fulla, jobbiga typer. Men puben där man kan prata är trevligt. Hursomhelst på fredag är det middag och fest på JP och Station 8...hur GÖR man? Vad har man på sej? Hjälp... Måste peppa upp mej för som sagt tycker jag det är jobbigt med såna dära uteställen med för hög volym och äcklig lukt och fulla typer!
    [/citat]

Så länge du håller dig nere på Jp så är det lungt, då kan du prata. Ha nåt du trivs i
    madigan skrev 2008-03-31 09:34:43 följande:
    [citat]
    aaa Grattis!!
    Tack
  • hally

Ja jag får sitta kvar i stolen hela kvällen
    Hrm...åsså ska vi upp tidigt å hämta släp å åka till ikea

Hur går det med hallen marit?

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 09:46:38 följande:
    Ja jag får sitta kvar i stolen hela kvällen Hrm...åsså ska vi upp tidigt å hämta släp å åka till ikea Hur går det med hallen marit?
    Med hallen går det bra, kommer ha ett me&I party i maj, då får alla nyfikna kika in hallen oxå Har målat klart trappen och ska väl börja tapetsera i veckan.

Vi ska ev på ikea på fredag, måste över till alko å köpa sprit då vi likat är där. KOmmer bli skoj med en liten utflykt norrut.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***