• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-30 21:08:27 följande:
    haha ja så kan det gå :)Jag kan det ju egentligen själv, men denhär datorn är visst lite annars, gjord för vista så den vill inte riktigt xp :/ men hoppas han kan lösa det iaf.
    min nya har också Vista och det tar en himla tid innan man blivit "polers" med den,de må jag ju erkänna
  • varfördåför

bcsvensk: nä, kommer aldrig upp i tid!

• Felicia6

Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.
    Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-30 21:16:27 följande:
    ja alltså vissa hänger typ kvar på krogen i nästan samma kläder som för 15 år sen, vet speciellt en kille som inte släppt skinnvästen än, så här 15 år senare
    Och jag vet en som inte släppt "kepan" och skinnbrallorna...hahaha...
    HAn varvar mellan stan och Arvidsjaur...
    Då jag va 16 och följde med dessa in på etage osv,då var denna kille med ,då var han 25 ,idag är han 43 och fortfarande ute och "raggar" in 14isar där dom egenteligen inte får vara....
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-03-30 21:57:58 följande:
    oj nu har jag lagt bud på lite saker på tradera.Tror jag måste slita mig och vandra till kylen.
    Ja det är så klart värt att kolla på Tradera Även fast man lägger in för frakten...
  • skrutteluttan74
    Mochride skrev 2008-03-30 22:11:02 följande:
    Har aldrig varit där, men får kanske börja hålla lite koll där också.
    J ,det tycker jag verkligen,för som sagt,även fast man får lägga för frakten brukar det löna sej

Var det ditt första barn du väntar ??
    När ska du ha ??
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-30 22:30:26 följande:
    bcsvensk: nä, kommer aldrig upp i tid!
    brukar va så....Här brukar ungarna va såååå duktiga att väcka en,så här behövs inga klockor,vi har ju "tre" levande
    Men de två älsta "klockorna" börjar svika och "sacka" efter....Dax att byta batterier på dom tror jag
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-30 22:30:50 följande:
    Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf
    Skrattar...jag har inte varit ut sen 2002...låter som att jag ska stanna kvar här hemma..Om du tycker det är småisar på ute ställena,då är det dags att sätta sej i gung stolen med stickningen snart ...hehehe
  • varfördåför

har ju otre st, men de sover till 7.30 minst så ska vi på dagis så måste jag vecka dem haha..

nää, nu ska jag sova, ska ju upp o väcka barnen i morgon. :-/

• skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-30 22:39:30 följande:
    har ju otre st, men de sover till 7.30 minst så ska vi på dagis så måste jag vecka dem haha..nää, nu ska jag sova, ska ju upp o väcka barnen i morgon. :-/
    nattinatt...om du nu kommer dej till sängen vill säga
Svar på tråden ***Skelleftetråden***