• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

då jag var fjorton tyckte jag att det var kul med sådana fester, men då jag började gymnasiet så var jag redan läss på sådant!

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-30 20:23:16 följande:
    ja när man var 18 var det väl såna fester minsann...spyfester och folk huller om bullernu är det mest parfester man har,,typ 3 par max men vi kanske ska slå till med ett fylleslag när vi har taklagsfest när huset är klart
    jo precis...folk sov på toan,i badkaret,på altanen,ja över allt..huuu...men då va de "kul" och man pratade om helgens fest till nästa helg

Ja då tar vi en sån fest då ni har taklags fest och en då vi bygger ut huset,...hahaha ..
    xylifon skrev 2008-03-30 20:28:55 följande:
    sist jag haade en ricktig fjortisfest var då jag just flyttat till min fösra tvåa (i ettan hade vi ingen) då var jag 17år, men inte ens då spydde någon men jag ahr varit på många fester efterdet hemma hos andra då man har undrar hur mycke det ska kosta att sanera lägenheten efteråt.men det blev ju lite annars då jag fick baarn gasnka tidigt ändå, har inte varit läge o festa så mycke efter det, har ju som varit konstant gravid i fleraår
    Sen ids man inte hålla på,på samma sätt då man har fått kidzen,...Då räcker det gott med "hemma" fester,med en massa par...
  • varfördåför

nu räcker det gott om vännerna håller sig hemma så jag slipper alls hehe

• maltazar

haha ja så kan det gå :)

Jag kan det ju egentligen själv, men denhär datorn är visst lite annars, gjord för vista så den vill inte riktigt xp :/ men hoppas han kan lösa det iaf.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:10:20 följande:
    ja så är det värt att byta om man få "fixen" på köpet Jag har en pappa & en bror som är data tokiga,pappa stackarn som inte ens skulle ha en dator för några år sen...Hans polare på Kommun,skulle byta ut kommun datorerna,så då fick kommun anställda köpa loss dom ,så pappas kompis som jobbar på kommun,köpte en billigt och släpade hem till farsan.Sen har det bara "Rullat" vidare...Från början ringde han mej och mina bröder och va as sur, nu är det vi som ringer han...
  • maltazar

då behöver man (iaf jag som inte har en aning) veta hur gammal du är för att förstå.. :)

hmm samma folk idag som för 15 år sen??? Isf skulle de ju vara typ 35+ hela högen... och de är de ju INTE.. om man inte går på¨club27, club soda eller nå annat me hög åldersgräns..

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:14:40 följande:
    hahaha...ungefär samma fråga fick jag sist ja va på krogen...Och maken fick höra att han var 38 och han är 2 år yngre än mej...hahahaSen har vi bara varit på fester "hemma hos folk"...MEst vi som har dom dock,beroende på utrymme...Men,men...Kontentan av det hela,det är samma folk på kriogen idag som för 15 år sen...
  • kobra

ja alltså vissa hänger typ kvar på krogen i nästan samma kläder som för 15 år sen, vet speciellt en kille som inte släppt skinnvästen än, så här 15 år senare

• madigan

oj nu har jag lagt bud på lite saker på tradera.

Tror jag måste slita mig och vandra till kylen.

• Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:19:59 följande:
    Kolla på tradera också,finns mycket fint där
    Har aldrig varit där, men får kanske börja hålla lite koll där också.
  • maltazar

där är det även mycket nytt som kan bli billigt :)
    så det rekommenderas

Mochride skrev 2008-03-30 22:11:02 följande:
    Har aldrig varit där, men får kanske börja hålla lite koll där också.
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-30 20:46:19 följande:
    nu räcker det gott om vännerna håller sig hemma så jag slipper alls hehe
    hahaha...ja då kommer man i säng i tid och upp i tid dessutom :-d
    maltazar skrev 2008-03-30 21:11:08 följande:
    då behöver man (iaf jag som inte har en aning) veta hur gammal du är för att förstå.. :)hmm samma folk idag som för 15 år sen??? Isf skulle de ju vara typ 35+ hela högen... och de är de ju INTE.. om man inte går på¨club27, club soda eller nå annat me hög åldersgräns..

Jag blir 34... Känner mej som 25 ännu...det är väl därför jag "ser samma "folk 'än idag...hahaha...Eller så gick vi helt enkelt på fel ställen,där "gamlingarna går"...Öhhh...just ja,de var ju jag...hahaha...Får prova ngt annat en annan gång då....Där inte bara "gamlingarna" är

Svar på tråden ***Skelleftetråden***