kobra skrev 2008-03-30 20:23:16 följande:
ja när man var 18 var det väl såna fester minsann...spyfester och folk huller om bullernu är det mest parfester man har,,typ 3 par max men vi kanske ska slå till med ett fylleslag när vi har taklagsfest när huset är klart
jo precis...folk sov på toan,i badkaret,på altanen,ja över allt..huuu...men då va de "kul" och man pratade om helgens fest till nästa helg
Ja då tar vi en sån fest då ni har taklags fest och en då vi bygger ut huset,...hahaha ..

xylifon skrev 2008-03-30 20:28:55 följande:
sist jag haade en ricktig fjortisfest var då jag just flyttat till min fösra tvåa (i ettan hade vi ingen) då var jag 17år, men inte ens då spydde någon men jag ahr varit på många fester efterdet hemma hos andra då man har undrar hur mycke det ska kosta att sanera lägenheten efteråt.men det blev ju lite annars då jag fick baarn gasnka tidigt ändå, har inte varit läge o festa så mycke efter det, har ju som varit konstant gravid i fleraår
Sen ids man inte hålla på,på samma sätt då man har fått kidzen,...Då räcker det gott med "hemma" fester,med en massa par...