• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

hahah där har vi kanske förklaringen på våra skilda åsikter om åldrarna.. :P
    jag fick börja gå ut först 2002, och ja sen dess tycker jag det är mest jämnårigt uppemot drygt 30 kanske överallt ute..
    de 35+ som var ute 2002 och innan har väl helt enkelt börjat stanna hemma sen jag börja gå ut.. hehe

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 22:39:24 följande:
    Skrattar...jag har inte varit ut sen 2002...låter som att jag ska stanna kvar här hemma..Om du tycker det är småisar på ute ställena,då är det dags att sätta sej i gung stolen med stickningen snart ...hehehe
  • maltazar

ibland håller jag med dig.. men beror lite på vem man är med, sist jag var på balzac hade jag riktigt kul och märkte inga andra än de jag umgicks med :P
    ...eh, berodde nog till viiss del på hur mkt jag hällt i mig också.. kanske :)

Felicia6 skrev 2008-03-30 22:30:50 följande:
    Och jag som tycker att det mest är småfjortisar som är ute på krogen nuförtiden hihi.Balzac kan jag inte gå på alls för jag tycker det bara är småbarn där.. Station8 har lite äldre besökare iaf
  • Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 22:36:05 följande:
    J ,det tycker jag verkligen,för som sagt,även fast man får lägga för frakten brukar det löna sej Var det ditt första barn du väntar ??När ska du ha ??
    Ja, det är första. Så spännande! :) Det kommer i oktober.
  • maltazar

en sak jag lagt märke till dock, vid borden är det ofta högre ålder och mer städat folk :)
    både på balzac och s8

• Mochride
    maltazar skrev 2008-03-30 22:49:28 följande:
    hahah där har vi kanske förklaringen på våra skilda åsikter om åldrarna.. :Pjag fick börja gå ut först 2002, och ja sen dess tycker jag det är mest jämnårigt uppemot drygt 30 kanske överallt ute..de 35+ som var ute 2002 och innan har väl helt enkelt börjat stanna hemma sen jag börja gå ut.. hehe
    Samma för mig. Jag tycker också att det är mest de åldrarna ute, men går man på tex O'learys eller Balzac så märket man att det är mycket yngre ute.
    Jag håller mig till Station 8, tycker det är bäst där. Men visst blir det O'Learys nån gång också och Balzac har jag varit på hela två gånger
  • maltazar

oj, vad skrev jag? lite luddigt kanske :P
    men jag menar att det inte är så mycket fjortisar, men inte heller övre medelålder.. typ 20-22 till 35 kanske. Dock brukar jag kolla gränserna och välja efter de, går aldrig på balzac el s8 om det är 18. Går helst på 22 el 27 ;) hihi

Mochride skrev 2008-03-30 22:54:43 följande:
    Samma för mig. Jag tycker också att det är mest de åldrarna ute, men går man på tex O'learys eller Balzac så märket man att det är mycket yngre ute. Jag håller mig till Station 8, tycker det är bäst där. Men visst blir det O'Learys nån gång också och Balzac har jag varit på hela två gånger
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-30 23:04:59 följande:
    oj, vad skrev jag? lite luddigt kanske :Pmen jag menar att det inte är så mycket fjortisar, men inte heller övre medelålder.. typ 20-22 till 35 kanske. Dock brukar jag kolla gränserna och välja efter de, går aldrig på balzac el s8 om det är 18. Går helst på 22 el 27 ;) hihi
    Jo, jag föstod hur du menade.
    Jag går också bara när det är 22, nån när det varit 20 eftersom jag har en komps som är lite yngre än mig. Men 18 känns ganska meningslöst att gå på.
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-30 22:49:28 följande:
    hahah där har vi kanske förklaringen på våra skilda åsikter om åldrarna.. :Pjag fick börja gå ut först 2002, och ja sen dess tycker jag det är mest jämnårigt uppemot drygt 30 kanske överallt ute..de 35+ som var ute 2002 och innan har väl helt enkelt börjat stanna hemma sen jag börja gå ut.. hehe
    Haha...Ja de måste ju helt enkelt va förklaringen till de hela...Skrattar.... Kan bli lite komisgt med ålders skillnaden,då man "vardagligt" inte märker av den
    Mochride skrev 2008-03-30 22:51:45 följande:
    Ja, det är första. Så spännande! :) Det kommer i oktober.
    Åhhh.kul,då finns de mycket att handla då de är första..:Så spännande,min älsta blir 14 i sommar,känns som igår
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-30 22:52:16 följande:
    en sak jag lagt märke till dock, vid borden är det ofta högre ålder och mer städat folk :)både på balzac och s8
    måst bero på att vi börjar va "till åldern"...orkar inte lika mycke...haha
  • maltazar

haha ja kanske det :P
    dock har jag vart ute nykter en gång och dansa massa med ett par övre medelålderskvinnor :P

men jag tror att sitter man ner, så sitter de mer städade hellre vid bord än vid baren tex.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 23:32:43 följande:
    måst bero på att vi börjar va "till åldern"...orkar inte lika mycke...haha
Svar på tråden ***Skelleftetråden***