• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

hehe närå nog ska det bli kläder alltid.. för mkt tyg för mössa och vantar :P
    men man vet aldrig.. kanske blir farmodern som får sy dressen istället i slutändan..

• lilun

angående tapetesering så har jag och marcus själv gjort alexander rum (övriga rum gjorde syrran karl som är målare) vi stod i valet och kvalet ifall vi skulle spackla eller sätta upp genvägen efter mycket om och men så valde vi genvägen och det rekommenderar jag inte, man sparar ingen tid och det är dyrt plus att det inte blev så bra men det kanske inte gör så mycket eftersom jag anar att lilleman kommer att måla och riva på tapeten inom en snar framtid. Det vi har kvar att tapetsera blir att spackla.

• turia

jahapp, då var det magsjuka i huset! 1½ åringen börja 2300- 04 kräkningar o sen på morron diarre.. gud va tvätt!! typ 4 sopsäckar.. tänk att det oftast ska börja på kväll/natt..
    O att de alltid lyckas pricka av varenda pinal..

• Hotte

Gud, vad jag hoppas att vi slipper få in magsjukan i huset. Årets magsjuka låter inte skoj och jag har mindre än 3 veckor kvar till BF. Inte roligt om man skulle få magsjuka nu...

• Peda

Din son har ju så vackert namn !! =)

lilun skrev 2008-03-12 08:42:19 följande:
    angående tapetesering så har jag och marcus själv gjort alexander rum (övriga rum gjorde syrran karl som är målare) vi stod i valet och kvalet ifall vi skulle spackla eller sätta upp genvägen efter mycket om och men så valde vi genvägen och det rekommenderar jag inte, man sparar ingen tid och det är dyrt plus att det inte blev så bra men det kanske inte gör så mycket eftersom jag anar att lilleman kommer att måla och riva på tapeten inom en snar framtid. Det vi har kvar att tapetsera blir att spackla.
  • Peda

Välkommen tebax Xylifon!! =) Saknat dej MASSOR!! =)

• varfördåför

tack peda, känns bra att vara tillbaka, och att iaf två st mins mig fortfarande nää.. nu är jag så inställd på fler bebisar då jag är tillbaka på fl så nu måste jag börja produsera köpte en liten mössa igår, ska läga in bild på den på bd i kväll, det är min sporre nu till att orka göra fler barn. haha.. särskilt idag, ja, du vet ju hur kul mina pojkar har varit..

• varfördåför

hehe, ja, det hoppas jag felicia, annars blir jag nog lite besviken på dig om du har glömt mig.. vi ahr ju kännt varandra såååå länge 12år iaf.. haha..så gammla vi är

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-12 13:09:12 följande:
    hehe, ja, det hoppas jag felicia, annars blir jag nog lite besviken på dig om du har glömt mig.. vi ahr ju kännt varandra såååå länge 12år iaf.. haha..så gammla vi är
    Jösses, är det så länge sen vi lärde känna varann? Ja gud vad gamla vi är
Svar på tråden ***Skelleftetråden***