• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

xylifon, aaahh då hänger jag med Vem verkar vinna "slaget" om att få gå ut då? hihi

• hally

I helgen ska vi slita ut allt vi har kvar i lgh i Ersmark och städa den och kasta tillbaka nycklarna och aldrig titta på det huset igen! Hrm...
    Så fyller svärmor år...och resten av tiden (om det finns någon rest) ska vi försöka få lite ordning här och fortsätta med väggar och tak.
    Jag läääääängtar tills vi har en soffa och en TV och ett färdigt vardagsrum så man kan slappa i soffan igen!

• maritmedm

Ne nu ska jag gå och möta upp sambon, ska på stan och käka innan vi ska på KK och träffa kuratorn ang vår barnlöshet. Ha det gött i helgen alla!!!!

• Felicia6
    hally skrev 2008-03-14 11:43:04 följande:
    I helgen ska vi slita ut allt vi har kvar i lgh i Ersmark och städa den och kasta tillbaka nycklarna och aldrig titta på det huset igen! Hrm... Så fyller svärmor år...och resten av tiden (om det finns någon rest) ska vi försöka få lite ordning här och fortsätta med väggar och tak.Jag läääääängtar tills vi har en soffa och en TV och ett färdigt vardagsrum så man kan slappa i soffan igen!
    Men gud det kan jag förstå Ni har ju haft så otur på sista tiden och det är klart att man vill komma "till ro" i sitt nya hem ju
  • Felicia6
    maritmedm skrev 2008-03-14 11:43:42 följande:
    Ne nu ska jag gå och möta upp sambon, ska på stan och käka innan vi ska på KK och träffa kuratorn ang vår barnlöshet. Ha det gött i helgen alla!!!!
    Detsamma Lycka till idag
  • hally

maritmedm: Tack detsamma och lycka till på KK!

Ja jag vill inte klaga men det känns som vi haft en aningens otur på senare tid...
    Imorrn ska vi iaf hämta vår nya kyl och torktumlare, det ska bli skönt att få hit dem

Har ni nåt bra tips på en vuxenfilm på bio just nu? Har ingen koll alls vad som går och en kompis har tänkt dra mej på bio till veckan.

• varfördåför

mina barn har llite för mycke att göra med s också om du frågar mig.. :-/

vi bråkar om att slippa fara.. hoppas att jag ville så jag får vara hemma.. jags ka ju jobba.

jobbigt att flytta, men gasnka skönt då man är klar

lyckatill idag "marit"

• hally

xylifon: Jo det är skönt då man är klar med flytt! Vi har hållit på sen mitten av januari...och jag undrar när vi blir klara

Felicia6: Går det bara bra för dej sen OP?

• varfördåför

vi är inte klara ännu och vi har bott här sedan valborg för två år sedan

• maltazar

klart ni kan fara! Feber smittar ju inte, enda är väl att hon kan va lite trött o så.. mer lättmottaglig för annat skit också kanske, men på bio är man ju inte så mkt uppi folk :)

maritmedm skrev 2008-03-14 11:35:39 följande:
    Vi ska å se Horton med Mirjam imorgon Får bara hoppas hon är frisk... annars blir hon så besviken.... men visst är det oki fara med en febrig en på bio om de orkar.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***