• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    Felicia6 skrev 2008-03-14 17:28:28 följande:
    9e april fyller jag år
    ska jag minnas ..*L*
  • varfördåför

för att det är värsta planerade festen och alla i byn ska fara och det är han vi köpte huset av och vi missade själva kalaset han hade, vi känner oss lite tvugna

hade varit jätte rolligt om det inte var för att jag är så trött och ska jobba och ölite pengar och i ngen barnvackt!

snart finns bilder på vaggan...madigan.. lägger in dem nu!

• Kixi

kul att det händer så mycket i tråden.

Jag skjuter på mitt TW-party till slutet av april, återkommer med datum lite närmare så får vi se om fler är intresserade då.

Nu ska jag äta bulle och njuta av att jag har en helt lugn dag framför mig imorrn!!! :)

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 17:55:26 följande:
    för att det är värsta planerade festen och alla i byn ska fara och det är han vi köpte huset av och vi missade själva kalaset han hade, vi känner oss lite tvugna hade varit jätte rolligt om det inte var för att jag är så trött och ska jobba och ölite pengar och i ngen barnvackt!snart finns bilder på vaggan...madigan.. lägger in dem nu!
    Kanon..jättefin är den ju!
    Vill ha den..sen är de priset...men du kan ju fundera tills på onsdag eller nåt.
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 21:16:11 följande:
    vars bor du?
    Erikslid
  • trooce

hej, vi bor i norsjö men kommr flytta till skeå innan sommaren, hoppas vi! =) är 21år i sommar och har en son på snart halvåret
    =)

• varfördåför

hejsan morblåbär välkommen till stan jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen

erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 21:39:10 följande:
    hejsan morblåbär välkommen till stan jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då
    okej!
  • trooce

oki, norsjö är ju ingt att hurra för precis. mannen min väntar på att få börja som svetsare om ungefär en månad då maskinen på föetaget kajkat ihop.. så vi letar boende för fullt.. men vi vill nog så småningom köpa bostadsrätt på atorp en fyra..

xylifon skrev 2008-03-14 21:39:10 följande:
    hejsan morblåbär välkommen till stan jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då
Svar på tråden ***Skelleftetråden***