• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

jag jobbar ju i helgen så jag kan helle rinte då.. men tll veckan så går dt bara bra.. men jag lägger in bild ändå i kväll så är det gjort

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 14:48:13 följande:
    jag jobbar ju i helgen så jag kan helle rinte då.. men tll veckan så går dt bara bra.. men jag lägger in bild ändå i kväll så är det gjort
    ok..jobbar åxå i helgen ..fy så trist
  • varfördåför

mm.. jobbade igår också.. nu då jag bara jobbar varannan hälg och strödagar då jag behövs så känns det mycke jobbigare att gå till jobbet än då jag jobbade mer än heltid! :-/ vars jobbar du?

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 14:51:00 följande:
    mm.. jobbade igår också.. nu då jag bara jobbar varannan hälg och strödagar då jag behövs så känns det mycke jobbigare att gå till jobbet än då jag jobbade mer än heltid! :-/ vars jobbar du?
    På Medlefors i disken..skulle vara 400 pers och äta där..puh tur man får hjälp av 2 till.
  • madigan

xylifon:

Sen när man dessutom är gravid i snart 8:onde månaden så är de en pärs.

• varfördåför

jobbade med en tjej son just har fått barn, hon tog havandeskapspenning tvådagar efter bf.. hon jobbade både på bf, bf+1 och bf+2 haha.. o statoil är gasnka tungt, rent fysiskt, + att man står i sex-åtta timmar i sträck, jag fattar inte hur hon orkade. jag ahde nog inte gjort det

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 15:05:33 följande:
    jobbade med en tjej son just har fått barn, hon tog havandeskapspenning tvådagar efter bf.. hon jobbade både på bf, bf+1 och bf+2 haha.. o statoil är gasnka tungt, rent fysiskt, + att man står i sex-åtta timmar i sträck, jag fattar inte hur hon orkade. jag ahde nog inte gjort det
    ojdå..jag får de den 9 april.
  • varfördåför

jag va mamma ledig under de två senaste grav så då var jag hemma det är skönt

• Felicia6
    madigan skrev 2008-03-14 16:24:26 följande:
    ojdå..jag får de den 9 april.
    9e april fyller jag år
  • Felicia6

Xylifon, men varför struntar inte bara bägge i att åka då?

Hally, jag är så less mat nu att jag spyr snart. Känner mig rent äcklad av mat jag gör fan inget annat än att äta Men jag har gått ner 11kg på 4veckor så det är ju bra. Och jag har inget ont eller så heller

Svar på tråden ***Skelleftetråden***