• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lillhjärtat04

Jepp, du kommer och hämtar din kläder här och sen så följer det med ett inbetalningskort. Då har du ca 10-14 dgr på dig att betala

maltazar skrev 2008-03-15 21:51:26 följande:
    ah, ska man komma till dig och hämta dem då?när/hur betalar man?
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:06:30 följande:
    Jepp, du kommer och hämtar din kläder här och sen så följer det med ett inbetalningskort. Då har du ca 10-14 dgr på dig att betala
    Hörrududu, du hälsade minsann inte på mig då du åkte hem från jobbet i torsdags
  • Lillhjärtat04

Va?! Vars va du då???

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:08:55 följande:
    Hörrududu, du hälsade minsann inte på mig då du åkte hem från jobbet i torsdags
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:10:21 följande:
    Va?! Vars va du då???
    Satt i våran bil precis utanför utgången där ni kom Du tittade rakt på mig oxå hihi.
  • Lillhjärtat04

hahaha....va? *skrattar* Vilken dissar jag är!
    Det va verkligen inte med mening...va väl antagligen så ivirg på att få komma från jobbet så jag fokuserade mig på bilen som skulle ta mig därifrån

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:11:19 följande:
    Satt i våran bil precis utanför utgången där ni kom Du tittade rakt på mig oxå hihi.
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:13:50 följande:
    hahaha....va? *skrattar* Vilken dissar jag är! Det va verkligen inte med mening...va väl antagligen så ivirg på att få komma från jobbet så jag fokuserade mig på bilen som skulle ta mig därifrån
    Ja jag förstod nästan det Ibland är man blind fast man kollar rakt fram
    Kommer du ihåg bilen då? Vinröd v70, vi körde sen precis framför er ett tag
  • Lillhjärtat04

ja, det är helt sjuk vad mkt man kan missa ibland
    Hmm...näe, jag undrar om jag ens va vaken denna torsdag som vi pratade om *skrattar* Kan inte komma ihåg det heller

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:16:31 följande:
    Ja jag förstod nästan det Ibland är man blind fast man kollar rakt fram Kommer du ihåg bilen då? Vinröd v70, vi körde sen precis framför er ett tag
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:18:20 följande:
    ja, det är helt sjuk vad mkt man kan missa ibland Hmm...näe, jag undrar om jag ens va vaken denna torsdag som vi pratade om *skrattar* Kan inte komma ihåg det heller
    hihi inte lätt alla gånger Trivs du på jobbet då?
  • Lillhjärtat04

Båda ja och nej. Själva jobbet är det inget fel på. Inte heller folket som man jobbar med...men allt runt omkring börja riva mig till vansinne! Bla hon som äger skiten Trivs Tony?

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:19:18 följande:
    hihi inte lätt alla gånger Trivs du på jobbet då?
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:21:33 följande:
    Båda ja och nej. Själva jobbet är det inget fel på. Inte heller folket som man jobbar med...men allt runt omkring börja riva mig till vansinne! Bla hon som äger skiten Trivs Tony?
    Jo, han trivs skitbra, fast ungefär på samma sätt som du.. med själva jobbet och jobbarkompisarna men kanske inte ledningen alla gånger hihi.
    Tydligen så hade han varit klockren som TL nu då dom skulle utse det, men han fick det inte enbart för dom tyckte han hade varit borta lite mkt i höstas?
    Helt galet, så ist sätter dom dit andra som kan hälften så mkt som tony
Svar på tråden ***Skelleftetråden***