Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Gomorron!

Nån som vet om det var restriktioner på sweetfunkys rabatt? Gällde den även Nova Star?

• jojoa75
    ellenagnes skrev 2008-03-19 08:40:22 följande:
    Nyfiken. vad är det för rabatt. Jag kunde bara se 20% på Svea
    om man skrev Club Mama som rabattkod så fick man visst 25 % rabatt, men gäller det en hel order o gäller det även Nova Star?
  • jojoa75

Nån som vet strl på kikkids solhatt? Har en mjuk keps därifrån, strl 1-3 år o den var inte så särskilt stor i strl, är det likadant med solhattarna?

• jojoa75
    svischan skrev 2008-03-19 09:05:32 följande:
    jojoa: Jag köpte 4 år och upp i kik-kiks solhatt till min dotter som är 3 och har relativt litet huvud. Den kommer sitta perfekt i sommar, nu behövde jag bara dra åt den litelite för att den ska sitta bra. Jag pratade med poppilopp innan jag beställde, och hon sa att det skiljer typ 1 cm på de två största storlekarna.
    OK, tack!
    Min tös är snart 2 år o har ganska stort huvud, så frågan är om man inte ska ta 4 år o upp..
    Tror inte de hade den strl på sweetfunky, ska kolla!
  • jojoa75
    Aprilia skrev 2008-03-19 09:10:00 följande:
    Sen köpte jag ju även heldressen då  i rosa med kort ärm, men den passade ju tyvärr inte var alldeles för stor.....så det får bli retur
    Vilken strl?
  • jojoa75
    ellenagnes skrev 2008-03-19 09:11:47 följande:
    Någon som kan tipsa om den bäästa butiken med mycket NS. På webben alltså.
    kidzshop, sweetfunky (25% rabatt nu ju!!), freshmilk, funkybaby
  • jojoa75
    Aprilia skrev 2008-03-19 09:21:58 följande:
    Strl 92 blev det, passade tyvärr inte på min 1-åring.....så om någon skulle se en rosa 86:a får ni gärna hojta till, den är ju bara så fin, men 92:an går retur
    Kolla minpluddevutt, de får nog in en ny leverans av kikkiddressar nu, eftersom en är på väg hem till mig som jag bokade.
    Hoppas att du blir av med 92:an o hittar en 86:a!
  • jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-03-19 09:22:14 följande:
    Shit! HOPPAS det kommer post i morgon! Jag borde ju få från Po.P då, det hade jag redan glömt ...Inom det snaraste iaf... Panik är väl ordet! Jag är egentligen väldigt nöjd med dotterns stol och skulle kunna köpa en till sådan, men så hade det varit roligt att prova gn annan . ´Skulle också kunna vända dottern frammåt och ge hennes stol till Lillebror, det blir mkt billigare, men hon skulle kunna åka bakåtvänd ett halvår till och då är det kanske bäst?!?!Panik är nog ordet här också!! Lina med Liten skrev 2008-03-19 09:18:39 följande:
    Märker att jag inte hunnit med.. Har pop öppnat webshop???
  • jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-03-19 09:30:48 följande:
    Nix inte än!Min butik brukar skicka till mig när jag inte har tid att besöka. Denna gången skulle de få in plagg idag och jag var där igår.... Har ju inte tid att springa där jämt .
    Aha..

Gonatt alla!

Beställde lite nova star wct till barnen o så en söt baddräkt till Emma De drog av 25 % på hela beställningen på sweetfunky, även nova star.
  • jojoa75

Fick mail från www.emmis.se De har fått in nya tryck av Filiola Copenhagen, gick visst inte att klistra in bild, men guuuud vad fina de är!!!!!
    O så mailingbags i rosa, turkost o grönt! COOOLT!! Skickade iväg massa restningar som kommit nu i några av mina färgade mailingbags, så fina paket det blev!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9