Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Cool skatt i NS jeans o flodisar!! Cool(i BT alltså..)

• jojoa75
    EmBaRaZaDa skrev 2008-03-09 13:17:28 följande:
    Hur gör man om man vill lägga in bilder i bildtråden??
    Gå in i ditt galleri, högerklicka på bilden tills det står Copy eller kopiera, klicka där. Gå till bildtråden, högerklicka tryck paste eller klistra in
    Men man måste ha plus för att kunna göra det.
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-03-09 21:53:45 följande:
    billiiiiiiiigt!!!!! www.tradera.com/Fleece_fodrad_regnbyxa_KATVIG...
    Fast de var ju inte bara lite missfärgade om man kollade närmare, de var ju REJÄLT missfärgade på det vita.. Då tycker jag nog inte det är så billigt..
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 22:35:40 följande:
    ÅÅÅÅ min shoppingnerv drar som fasen i mig, men jag vet inte åt vad
    Samma här!
    Så nu ska jag kolla på TV en stund! CU
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 23:53:35 följande:
    Erm. Köp nu 199 kronor?! För en overall som hon limmat på tygstjärnor????
    Håller med..

Man skulle kanske själv ta o sy lite, slänga ut allt på Tradera o skriva ALLA fina märken i rubriken, kanon ju! Vilken bra affärside!!!
    Tänkte börja skriva på ALLA mina auktioner (även de utan kläder) MOLO, Katvig, IdaT, Burberry, POP, meandi mfl. Det spelar ju ingen roll vad som verkligen säljs ju!
    Jag blir sååå trött på sånt! Självklart vet jag alltså att man inte får, o självklart hade jag aldrig fått för mig att göra nåt sånt ovanstående (det är bara ironiskt), gillar inte när man skriver nåt som inte har med auktionen att göra...
  • jojoa75

nej gonatt från mig med, tjejer!
    Sov gott!

• jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-03-10 08:52:03 följande:
    Det är ju vår...och den blir ny i garderoben när man köpt den... Men NEJ!! Instämmer!! Jag kommer att skriva vårnytt på allt jag ska lägga upp på Tradera, nyckick och att inköpspriset var 995:-.... Varför ska man vara realistisk??Lina med Liten skrev 2008-03-10 08:50:09 följande:
    Vilken bra ide!!!
    Skriva vårnytt, nyskick o nypris 995 kr o så i rubriken så skriver vi i alla märken vi kan komma på, skit samma om det så är från ullared..
    Vilka lysande affärsideer!!!
    (obs ironi såklart! )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9