Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-07 09:49:38 följande:
    Kikar in mellan städandet.OT- är det någon som vet någon bra barngarderob som inte är så hög? Vet att IKEA har en vit men jag skulle vilja se hur ex en ekfärgad ser ut då vi har en ekfärgad byrå.Ännu en fråga till er som har molos gröna stjärnbyxor-är de stora i storlek? Med tanke på att suiten var det.
    Härliga hem har nån lite lägre garderob, vet inte om de har i ek. Mio har oxå.
    Angelinah skrev 2008-03-07 09:49:45 följande:
    Jompa-- nice hopping!!Jojoa-- snygga kikkid och molo linnet va han redigt cool i Ja alla barnen o kläderna e åfkårs fina Tjolla---- Vilken dröm *liiite knasig e du nog allt *
    Tack! Japp, stencoooool Cool

Så söt Ida var på funkybaby!

Belladonna: Nope, blev sååå kär i dressen att jag jättegärna vill ha en rosa oxå! Perfekt plagg! In löööv!
  • jojoa75
    jompa skrev 2008-03-07 13:24:14 följande:
    Tjolla: Fin fina Hippos
    Verkligen, vilken fin färg!
    Längtar tills nån av er köpt humrarna så att man får se en riktig bild med dom på så att jag kan rusa bort till annacill o köpa dom!
  • jojoa75

OT, fick hem mailingbags från www.emmis.se idag! Såå fina, rosa, turkosa o gröna!
    Så fina att man knappt nänns att använda dom!
    Nähä, nu ska jag iväg till jobb! CU senare

• jojoa75

Sitter o shoppar Villervalla rea!

Måste tröstshoppa lite...
    Åkte fast för fortkörning idag i Lund på väg hem från jobb. Körde 93 km/t på en 70-väg, tvåfilad så man blir lite lurad. Plus att dom lömska poliserna inte syntes ALLS!!!
    2800 kr fattigare.. Men, men hade bråttom hem, o har aldrig behövt betala böter tidigare, men måste tröstshoppa nu känner jag.

Mailade minpluddevutt för en vecka sen o frågade om de skulle ta in rosa frottedressen i 92 kikkid, har fortfarande inte fått svar! Såg här i tråden nu att en tjej pratat med dom, de hade inte öppet förra gången jag mailade o inte nu heller så klart, så jag mailade igen.. Så tråkigt när man inte svarar på sina mail, liksom A o O när det gäller kundvård!
    Men jag hoppas på en del av de andra shopparna, en del har inte lagt upp allt står det, så jag klickar runt nån gång per dag nu, vill sååå gärna ha en..

Du som skulle returnera en kikkid rosa dress i 92, inboxa mig! Jag kan ta den istället! Fullpris plus porto såklart!

• jojoa75

Visst är det så att molos gamla regnbåge plagg är ganska stora i strl?

• jojoa75

Gomorron!

Suttit o läst ikapp hela dan igår, typ 100 sidor!

Här blir det en soft dag, urdåligt väder, ska ha träff kl 15, men annars blir det nog mest städ, tvätt o strykning som gäller här hemma. Inte jättekul, men nödvändigt!

• jojoa75

Åh, har fått mail från minpluddevutt (kul namn )
    Hon ska lägga undan en rosa kikkiddress i 92 till mig så fort dom kommer in!
    KUUUL!!!!!!!!!!
    Att man kan snöa in så totalt på ett plagg!
    Emma har i stort sett haft på sig sin röda i tre dar nu, men nu var den TVUNGEN att tvättas!

När den väl torkat tänkte jag testa den tillsammans med kikkids rosavitröda långärmade tröja under, ser ut som om det kommer att funka!

• jojoa75
    isold2003 skrev 2008-03-09 09:35:44 följande:
    Lillkillen tackar och bockar Eller rättare sagt, kryper runt på golvet och grejar med Lego
    Grattis till lillkillen! Hoppas att han mår bra resten av dagen! Kanske bara nervös inför den stora dan?
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-09 12:47:39 följande:
    ha det så mysigt på babysimmet!
    så med 5 velourset var så blir det ju inte ALLS mycket...

Så fin bild på lilla Engla i BT med kaniner...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9