Vi som shoppar danska barnkläder del 9
http://www.tradera.com/Stjarnor_stjarn_VAR_HOST_dress_RETRO_liknar_molo_EJ_Molo_-auktion-59913461
INTE MIN!
OT, fick hem mailingbags från www.emmis.se idag! Såå fina, rosa, turkosa o gröna!
Så fina att man knappt nänns att använda dom!
Nähä, nu ska jag iväg till jobb! CU senare
Sitter o shoppar Villervalla rea!
Måste tröstshoppa lite...
Åkte fast för fortkörning idag i Lund på väg hem från jobb. Körde 93 km/t på en 70-väg, tvåfilad så man blir lite lurad. Plus att dom lömska poliserna inte syntes ALLS!!!
2800 kr fattigare.. Men, men hade bråttom hem, o har aldrig behövt betala böter tidigare, men måste tröstshoppa nu känner jag.
Mailade minpluddevutt för en vecka sen o frågade om de skulle ta in rosa frottedressen i 92 kikkid, har fortfarande inte fått svar! Såg här i tråden nu att en tjej pratat med dom, de hade inte öppet förra gången jag mailade o inte nu heller så klart, så jag mailade igen.. Så tråkigt när man inte svarar på sina mail, liksom A o O när det gäller kundvård!
Men jag hoppas på en del av de andra shopparna, en del har inte lagt upp allt står det, så jag klickar runt nån gång per dag nu, vill sååå gärna ha en..
Du som skulle returnera en kikkid rosa dress i 92, inboxa mig! Jag kan ta den istället! Fullpris plus porto såklart!
Visst är det så att molos gamla regnbåge plagg är ganska stora i strl?
Gomorron!
Suttit o läst ikapp hela dan igår, typ 100 sidor!
Här blir det en soft dag, urdåligt väder, ska ha träff kl 15, men annars blir det nog mest städ, tvätt o strykning som gäller här hemma. Inte jättekul, men nödvändigt!
Åh, har fått mail från minpluddevutt (kul namn )
Hon ska lägga undan en rosa kikkiddress i 92 till mig så fort dom kommer in!
KUUUL!!!!!!!!!!
Att man kan snöa in så totalt på ett plagg!
Emma har i stort sett haft på sig sin röda i tre dar nu, men nu var den TVUNGEN att tvättas!
När den väl torkat tänkte jag testa den tillsammans med kikkids rosavitröda långärmade tröja under, ser ut som om det kommer att funka!