• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-10 22:16:54 följande:
    www.blocket.se/vi/15336120.htm väldigt lutande ut...
    Vi har en syskonvagn BT och den lutar ju lite. Det gör ju även Brion, men den är ju rak i sitsen. I BT:n lutar ju sitsen lite + ryggstödet, så de orkar ju inte sitter rakt upp, utan det blir ju en liten mer laid-back ställning . Liam tycker det är helt ok, men Ilon kan bli lite frustrerad ibland. Särskilt nu när man inte använder den så ofta. Han är van att sitta upp själv och inte behöva luta sig bakåt...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 22:25:40 följande:
    Hmm jaaa jag vet inte jag...  Jag vill ju ha det turkos/gröna men blev så besviken på velourbyxorna, dom var riktigt gräsgröna o de gillar jag inte. Men dom ljusblåa velourbyxorna är ju såå fina! Men då måste jag ju ha ngt till dom med
    Men färgen är FIN !! Eller köpte du sommarsuiten??
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:27:21 följande:
    det är den laid-back ställningen jag är rädd för att barnen få spel på Tyvärr... vad tycker ni och phil&teds vagn då? är det synd om barnet som sitter bak eller?
    Äh, jag vet inte. sambon säger att det går att åt så de inte sitter så laid-back... Men jag tycker de gör det. inte så farligt mycket, men är de vana att sitta rakryggade så är det lite annat tycker jag.
    Ja, jag tycker P&T ser lite tråkig ut, men de säger ju att barnen ofta trivs i den.

Nähe, ska jag stänga av... God natt på er!
  • Jen80
    Angelinah skrev 2008-03-11 19:39:48 följande:
    Jippiie!!Buggan betald o klar....   
    Åh, va avis jag är !!! Grattis!

Jag sitter här och jäser med en stor mage full med kladdkaka och grädde. Tänker inte äta kladdkaka på läääääänge... fast det som är kvar måste ju ätas upp... hmmm, kanske imorgon .

Jaha, och på TV:n är folk hurtiga. Herregud, här finns inte det minsta hurtighet kvar längre .

FIIIINA barn i bt:en som vanligt. Fin gul suit Butte !
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-11 20:36:43 följande:
     Åh, jag som sitter och funderar på att göra brownies. Är lite sötsugen. Kan du hiva hit resten av kladdkakan?
    O ja, blir mer än gärna av med den!! Skulle t.o.m kunna kasta resten, men vet att jag ändrar mig imorgon . Men jag kan skicka den på posten. Är alltid godare några dagar efter hehe...
    Angelinah skrev 2008-03-11 20:40:46 följande:
    Nä, nu ska jag tvätta vagn...Cu senare!!
    Din finfina vagn har du redan sålt eller !??

Äh, fick bidra med dagens kläder i BT:en. Inget nytt, men danskt iaf . Liam får ju så sällan vara med så nu fick han stå i fokus ...
  • Jen80

Lite OT, men Katvig-velourisen jag köpte på T är tydligen på väg utan att jag har betalat. Fick mail att hon skickat den idag och lämnade sitt kontonr och så. Usch, så skulle jag aldrig våga göra... Men nu är den väl isf på väg ... OCH jag betalade direkt jag fick mailet ...

• Jen80
    isold2003 skrev 2008-03-11 20:51:53 följande:
    Det händer att jag skickar utan att ha fått betalningen. Det ska man ju inte göra förstås men jag är väl lite för godtrogen kanske.
    Ja, jag blev glad iaf .
    Fick ju paket på posten idag . Hade jag ju glömt. En fin kortärmad miniapple-body till bebbsen från Tradera. Så fin ! Men gömd i garderoben som allt annat ...
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-03-11 21:01:53 följande:
    När ni spanar kläder så spanar jag efter en ny bil, men visst skulle jag och skrutt behöva en sån här att glida runt i på dagarna i våra Molo nöbblisar www.blocket.se/vi/14590063.htm
    Ja, det är väl bara att slå till ! Den är du värd hehe...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-03-11 22:31:41 följande:
    Nån som väntar paket imorgon? Jag hoppas på att få min Gråa Kik Kid från Eleraff!
    Jag väntar på en velourjacka och en Midiapple-body. Inget nytt utan från Tradera. Helt plötsligt kan man ju göra superfynd, så jag kan ju inte låta bli ... Hade nästan slutat kolla runt på T, men nu är det svårt att låta bli hehe...
  • Jen80

God kväll på er!
    Orkar inte ens försöka läsa ifatt, men ser att ni verkar ha haft roligt iaf ...
    Orkar inte lägga in några bilder, men idag kom det iaf en lila midiapple-body och en velourjacka från Tradera på posten. Fick åka till bebisens klädsamling .
    Sen var vi i Karlskrona och shoppade ett par fiiina gröna grodgummistövlar till Liam på Vincent shoestore. Så fina! Han försökte tjata till sig ett par andra, men jag fick locka med att kusinen hade likadana så funkade det, PHU!! Testade likadana på Ilon. Så grymt söta på honom, men det jobbiga är att han har Liams gamla bruna Pop-stövlar (som ser helt nya ut) i exakt den storleken hon sa att han behövde, så det kändes lite sådär att köpa ett par nya för 230 kr. Men ska fundera på det ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9