• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-12 22:53:29 följande:
    Äh det äringet att läsa ikapp, halva dagen är bara fyllld med massa glitter o fulgrisar
    Ok, då har jag inte missat nåt viktigt iaf ...

Blev en kortvisit, för nu ska vi gå och lägga oss. Trött som bara den! Så god natt på er !
  • Jen80

Fina bilder i bt som vanligt !
    Har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Är helt slut på kvällen när jag väl sätter mig i soffan, så jag orkar knappt läsa, skriva eller tänka ... Eller läser gör jag iaf hehe...
    Lade in några bilder i BT... och så fick jag vara med på ett hörn ...

• Jen80
    Angelinah skrev 2008-03-13 21:24:24 följande:
    Jen---Myyyysig bild med blomma på "bebisen"
    Buttelina skrev 2008-03-13 21:26:50 följande:
    fin liten mage du har så mysigt att ha en liten bebis i magen
    Tjollabolla skrev 2008-03-13 21:25:29 följande:
    ÅÅÅ vad fin kula du har! Så fin bild när han ritar på din mage Jag fick Kik Kid i 86 idag och testade den innan. Visst funkar den oxå, men det är verkligen inte mkt växtmån i grenen. Jag fattar inte hur dom har gjort dom dressarna! Tur för dom att dom är så rackarns fina så man inte kan låta blir dom
    Småkottarna skrev 2008-03-13 21:27:52 följande:
    jen: Håller med, verkligen jättefin bild!!!Är lite småsur över att jag inte lyckades bestämma mig för att köpa en kik kid dress innan de tog slut i 92 överallt. Om någon ser en i 92 får ni gärna säga till!!Och så frågar jag igen om någon missat. Har någon idaT's baggybyxor i 80 eller 92 och vill mäta innerbenslängden på dom?? Eller ja, mät 86 om någon har det annars så drar jag av eller plussar på någon cm.
    Tack tack ! Har insett att vi inte tagit några såna bilder med barnen och magen, så nu tvingade jag sambon att fota lite . Man tänker inte på det nu, men det är ju kul att ha sen .
    Liam tog självklart en GUL penna och målade med. GULT regegerar i hans liv just nu haha... Men ja, det var gulligt. Han sa verkligen att han skulle måla en blomma till bebisen "DÅ blir bebisen glad" . Så söta barn kan vara .

Inget på posten idag och inga köp på G. Funderar lite på en rosa/vit-randig mössa till lillekusinen (på bilden med Ilon). Hennes mamma såg Ilon Katvig-mössa och tyckte den var så fin. Hon har en vit Pop-jacka så jag tror jag ska köpa den rosa. Tycker själv den är sååå fin !!
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-13 21:32:54 följande:

på ett litet bebisleende i tråden. Hon har ju Katvig på sig! Bortse från "mammagull" rösten bara. ha ha...
    Så söt !! Den fina suiten har Ilon också och en 56:a ligger i garderoben och väntar !!
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-13 21:38:21 följande:
    Hi hi, hon blir väl less på mamma som alltid ska tjata! Ja, det är så fina färger i den katvig.Sambon som blev fast i den så då fick han köpa den...
    Åh, kom på att Ilon har ju den mössan också . Ja, jag blev lite frälst i färgen när den kom ...
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-13 22:10:54 följande:
    Terezita- vilken fin kille i BT! Härliga färger! Men jag håller med om att deras kläder är så breda. Även på min lilla buddha här hemma.Jen-Vilken härlig bild på dig, magen och Liam! Snyggast omlott tycker jag. Dvs till höger.
    Tack .

Fick mail från eleraff-Malin nu. Handla för 600 kr och få ett smycke på köpet. Vet inte vad det är för nåt, men men...

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ha en fortsatt trevlig kväll. Själv har jag ätit för mycket godis så jag mår ILLA ... Smått självförvållat hehe...
  • Jen80

God kväll på er! Kikar in en liten stund, men blir nog inte långvarig... Hur kan man vara så trött att man knappt orkar sitta vid datorn?!?! Hehe, då är det illa ... Haha, jag som t.o.m ligger ner i soffan med datorn i knät ...

MEN finfina kläder från Nova star i BT. Åh, superfint det röda!! Lika kär som alltid när NS släpper sina kollektioner ...

Buttelina skrev 2008-03-14 19:42:41 följande:
    www.tradera.com/_NY__Molo_turkos_byxa_med_stj...OM nån här hittar dessa i strl 80 eller 86 så SKRIK på mig för jag VILL HA!!
    Vill också ha . Så fina till Katvigs blå/oranga tröja ju... Blir kamp om de kommer upp på T då ...

Nähe, vad ska man äta till Let´s dance då? Står kladdkaka på altanen hmmmm... Haha, får inte plats i kylskåpet .
  • Jen80
    gosmamman skrev 2008-03-14 20:35:41 följande:
    Blöööh, jag har precis smällt i mig en "liten" skål med massa lös godis som står mig upp i halsen
    Varför är det inte lika gott i början osm i slutet?!?!? samma godis liksom Räcka ut tungan
  • Jen80

Nån som har sett denna live och vet om det är en RÖD knopp?!? Ser lite rödcerise ut, men när jag sett den i tidningar så ser den röd ut. Funderar på att ha barnens kläder på den i hallen. Har en röd bänk från Ikea och svarta krokar från Design House. Borde väl vara ok med den då? Eller har ni några andra förslag?
    OT, men det handlar ju liiite om kläder. Kommer ju hänga lite Katvig regnkläder och Molo-fleece m.m PÅ krokarna ...

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-14 21:19:53 följande:
    nämen klart ni ska ha en lillasyster!
    Kan man boka???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9