Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Blev en kortvisit, för nu ska vi gå och lägga oss. Trött som bara den! Så god natt på er

Fina bilder i bt som vanligt !
Har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Är helt slut på kvällen när jag väl sätter mig i soffan, så jag orkar knappt läsa, skriva eller tänka ... Eller läser gör jag iaf hehe...
Lade in några bilder i BT... och så fick jag vara med på ett hörn
...
God kväll på er! Kikar in en liten stund, men blir nog inte långvarig... Hur kan man vara så trött att man knappt orkar sitta vid datorn?!?! Hehe, då är det illa ... Haha, jag som t.o.m ligger ner i soffan med datorn i knät
...
MEN finfina kläder från Nova star i BT. Åh, superfint det röda!! Lika kär som alltid när NS släpper sina kollektioner ...
Nån som har sett denna live och vet om det är en RÖD knopp?!? Ser lite rödcerise ut, men när jag sett den i tidningar så ser den röd ut. Funderar på att ha barnens kläder på den i hallen. Har en röd bänk från Ikea och svarta krokar från Design House. Borde väl vara ok med den då? Eller har ni några andra förslag?
OT, men det handlar ju liiite om kläder. Kommer ju hänga lite Katvig regnkläder och Molo-fleece m.m PÅ krokarna ...