Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-05 20:21:48 följande:
    Hejda dig kvinna I alla fall till nästa vecka Såg faktiskt den jackan hos Kaptenen när jag var där sist.
    Hihi! ja jag ska hejda mig... Vi behöver verkligen inte en jacka till, hehe.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-03-05 20:26:54 följande:
    www.freshmilk.se/product_info.php ska jag ha till bebben, såå cool.Synd att det aldrig är lite ben på baddräkter till större barn
    Så sööt!
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:25:10 följande:
    Åh fy! Vi har hund och jag dammsuger MINST varannan dag, oftast varje. Alltså är det snart dags att gömma undan just den mössan?
    Ja visst är det äckligt?
    ja den mössa får nog snart "försvinna"  Annars får stackars Milo nog gå med fleecemössa i vår/sommar när pappa ska klä honom
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:29:56 följande:
    Den är jättefin!! Men små korta ben är det iaf, det är ju inte bikiniskärning. Dessutom har den korta ärmar och skyddar axlarna lite. Snåla sidan av mig tycker ändå att det är dyrt för en baddräkt om sommaren blir lika usel som förra. Men som sagt, den är grymt fin!
    Det finns ju badhuuus!
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:37:24 följande:
    Fördelen med att vara "möss o man" är att man alltid kan säga att mössan är gammal när man blir tillfrågad om den är ny . Badhus , där sa du ngt! Fast jag vill helst inte åka själv med två barn om ngt skulle hända. Men på fredag ska vi faktiskt en tur som faktiskt blir Lillebrors premiär . Usla föräldrar . Men så stänger ju vårt badhus sommartid för att flytta ut och ha utomhusbassängerna öppna.

Näe fy, åka själv med 2 barn är ingen höjdare. Jag o Milo är nog på badhuset minst en gång i veckan, det är bra, han blir sååå trött av det Vi ska nog flytta till badhuset nästa vecka när sambon är borta Där klagar Milo aldrig!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-05 20:37:49 följande:
    Shit vad här skrivs! Åt middag och har massa att läsa igen! Ja, hallonröda korallhumrar låter fint! Om det nu är sån färg men hemskt rosa som någon skrev låter värre MiAmor- jag har sagt det förut men din lilla tjej är så gudomligt söt!  Hon vill inte ha en bitig kille när hon blir stor?  *blink blink* Noel skulle vara väldigt road om han hörde sin mammas kopplerifördökTjolla- Rackamaja har Juliet. Vad var du intresserad av? Vi har även en butik nära stan *suktar* Åh, hur fasen ska jag göra med mina stora suits? Hur går tradera för er andra nu efter BB och löning? Har folk brännt pengarna än tro? Och de finns ju att köpa i webbutiker...
    Vad är det med suitsen? Vilken storlek? JMärke? Det brukar ju gå bra ändå på T konstigt nog.
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:43:39 följande:
    Lägga en pressening över vatten ytan och sova? För det är väl så man får en vattensäng??Vad roligt att Milo trivs där! Aldrig fel att ge barnen bra vattenvana ju!I morgon ska mina barn istället få se när vår hund förhoppningsvis gör en tik dräktig. Du lär ditt barn vattenetik och vad lär jag mina ???
    Undrar vad dom har mest nytta av i framtiden
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-05 20:46:55 följande:
    Det är den blårandiga och den gröna stjärnsuiten från Molo. I storlek 80. Vill ju gärna få igen en del av pengarna då de kostat fullpris. Grejen är att de är gigantiska på Noel och jag vet inte om jag ska lägga undan dem till hösten och använda dem då eller sälja dem på T och köpa likadana mindre.
    Hmm är dom använda? Du kan kanske byta dom?
    testa att lägga ut dom på T med det minsta priset du kan tänka dig som utropspris, då vet du ju iaf att du inte säljer den för ingenting. Jag tror det går bra på Tradera ändå...
  • Tjollabolla
    Smileycat skrev 2008-03-05 20:49:42 följande:
    www.pixiekids.seDe ska få in lite hjort o div, ganska nyöppnad verkar det som..
    Den ska jag ta o besöka nån dag
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-05 20:49:00 följande:
    helt OT men visst är mitt nya inköp lite sött
    Ååå sötsnosen Har du nu vatt på Lindex igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9