Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

tvåsmå skrev 2008-03-05 20:52:34 följande:
    Äsch, nu måste ju jag också ha dom där jackorna till mina småttingar, tusan också att jag kikade för noga på dom. Har hållit mig undan för att inte frestas för mkt... Men lillkillen har typ tusen jackor och västar redan.. hmm (tänka, tänka) hur smuggla in dom i användandet utan att det märks att dom är nya.... tyvärr är sonen alldeles för pigg på att prata med pappa om nya kläder han får...
    Åh Den dagen fasar jag för
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    toveca skrev 2008-03-05 22:14:59 följande:
    Hej på er.Kikade lite i er bildtråd och nu måste jag fråga:Var köper man den snygga t-shirten från Moon Kids?Och VAR får man tag på en sådan där underbar velourdress från Småfolk som din pojk hade på bilden Tjollabolla? De kanske inte finns längre?
    Den dressen har inte sålts i sverige vad jag vet. Den har sålts på houseofkids.dk men jag vet inte om den finns kvar...
  • Tjollabolla
    toveca skrev 2008-03-05 22:28:20 följande:
    Tjollabolla: Tack. Hittar den inte där, så den är nog slut då
    Synd, den är såå underbar och man är i stort sett garanterat ensam om att ha den
  • Tjollabolla

Godmorgn girls!
    Ser att ni pratar mat, unge Herr Milo har nu sedan ett par veckor börjat kladda med maten. HAN som åt allt han kom över innan. Nu  duger inte gröt till frukost längre. Idag har jag testat först med havregrynsgröt, sen sempergröt och nu det enda som duger är leverpastejmacka. Skrikandes Lunch äter han inte heller sedan han började äta vår mat på kvällen, brukmat är tydligen inte så gott. Fast innan har det passat utmärkt. GAAH! En ettårings vilja är banne mig inte att leka med

Angelinah: Skrik på du! vad har han gjort nu?!

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:46:03 följande:
    Just de... den ligger ju på listan.. men då får jag baske mig göra mig av med nån suit eller två här hemma, börjar närma mig 40 stycken nu Har ju iofs några katvigar som e i minsta laget å några molosar i största laget 
    Tonårstiden ser jag INTE fram emot...
    Oh My 40! Ja men det finns ju Tradera

Alltså hur förvirrad kan man bli? Jag har sprungit runt här i nästan en timma och letat efter min gröna molo stjärntröja. Inte i tvätten och inte i garderoben, kollat alla väskor och har varit vansinnig.
    Erm. Tills jag kom på att jag HAR INGEN grön stjärntröja....

Är det ett tecken på att man behöver det eller....
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-06 14:21:56 följande:
    Okej, hur sitter de? Då kanske 86 blir bra till Noah, när jag får tag i dem...
    ÅÅÅ vad söt hon är lillan!!! Otroligt fina färger!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 14:23:22 följande:
    Bra tycker jag! Lagon baggy
    Åå jag är såå sugen på mina Hippos som förhoppningsvis kommer imorgon, skickade idag

Milo fick fint paket idag av min kompis; Apa dig tröja från Snofs och Finger In The Nose byxor. Ska testa det sen och kolla om det passar, det står storlek xs i byxorna... Fundersam Men dom ser ju ganska lagom ut.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-06 19:29:40 följande:
    Hade velat ha lite starkare blå, eller typ turkos Babyblått är ingen favorit färg här hemma, tror inte skrutt har haft ett enda babyblått plagg faktiskt.
    Ja den är riktigt mes-bebisblå Inget för oss alls, tyvärr för hajarna är ju coola!

Godkväll på er! Här har vi varit inne på Maxi o handlat lite, inte alls så kul som danska barnkläder  Imorgon ska in till stan och shoppa Katvig förhoppningvis om dom fått in det jag vill ha =).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9