Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-03-09 23:07:47 följande:
    God kväll... Kikar in lite snabbt och läser om era busungar! Noah slänger också saker i toan, och här om dagen doppade han sambons telefon i ett vattenglas, och idag kameran i vattenglaset. Han klättrar upp på köksbordet där man lätt glömmer glaset liksom!
    Å jag bävar för den dagen dom börjar klättra. Milo kan klättra upp för hela trappan, men än så länge kommer han inte upp på bord och stolar eller i soffan. Han försöker dock varje dag, så snart kommer det.
    Hur gick det med kameran o telefonen då? Busunge!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:09:15 följande:
    Hua han har inte kommit på att man kan klättra i och plaska än som tur är, jag bävar för den dagen ...Fast värst är tvättmaskinen - när jag skulle starta igår låg där ett kastrullock, en nässpray, en kamera och ett halvätet pkt russin Tjolla---samma här man måste kolla gradantalet NOOOOGA innan man startar , hemska tanke, fina molosar ....Kollar tv samtidigt därför jag inte är så snabb
    *ASG* ASG* Söta skatten! Han har hittat en bra gömma där
  • Tjollabolla

ÅÅ shit jag höll på att glömma att jag ska besiktiga bilen imorgonbitti! *MÅSTE KOMMA IHÅG* Det är körförbud på den . Fick ombeskting på en liten skitsak med handbromsen och i fredagskväll kom sambon på att vi glömt besiktiga om den och att det var körförbuf. Skitkul när han åkte igår! Men vi fick tid imorgonbitti som tur var. Jag var bara LITE tokig på sambon i fredagskväll

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:16:28 följande:
    *suck* Den bästa gömman är nog sambons förstärkare såg att han pillade in en av sina golfbollar där så när jag skulle fiska upp den hittade jag b la en gammal smörgås, napp *bra gömma för svåra tider* Trollunge!!

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:28:55 följande:
    Ååhh, ni är underbara  Känner mig genast mycket bättre tillmods och gladare , nu känns det inte alls som jag för en timme sen va halv döende efter 1 veckas hysterisk ettåring.TACK Men Gubben då *morrar* Men du ska se att det går lättare att få igenom den om du besiktar den Schyssta stövlar , kort kjol och en tokcharmig Milo så kan det ju inte gå fel
    Haha, det kanske man skulle testa
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-09 23:33:27 följande:
    visst är det mysigt att vara här?
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:35:46 följande:
    Ja visst blir man! utan er hade kvällarna varit svåra att uthärda utan sambon. Saknar honom Gråter.
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-10 00:00:03 följande:
    Jo, 4 år är ju en del. Men vissa andra lägger ju ut 7 år gamla för mer pengar. Ja, den sista är ju finare, men till det priset blir man ju lite fundersam! Eftersom den är så pass "ny" så skulle de kunna få mer för vagnen..Okej, ska fråga det, om han/hon svarar...
    Tycker den sista var fin! En del har ingen koll på vad dom hade kunnat få för sin vagn, så den hade jag chansat på!
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-03-10 00:01:43 följande:
    Håller med.. Man skulle kanske själv ta o sy lite, slänga ut allt på Tradera o skriva ALLA fina märken i rubriken, kanon ju! Vilken bra affärside!!! Tänkte börja skriva på ALLA mina auktioner (även de utan kläder) MOLO, Katvig, IdaT, Burberry, POP, meandi mfl. Det spelar ju ingen roll vad som verkligen säljs ju! Jag blir sååå trött på sånt! Självklart vet jag alltså att man inte får, o självklart hade jag aldrig fått för mig att göra nåt sånt ovanstående (det är bara ironiskt), gillar inte när man skriver nåt som inte har med auktionen att göra...
    Näe det är så jäkal fult att göra så! och jag tror inte att dom får mer för kläderna för det, snarare tvärtom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9