Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ullis 10 skrev 2008-03-10 08:23:36 följande:
    Pust, vi brukar alltid klara oss (mer drabbade av förkylningar, allergier o andra saker) men nu har båda killaerna varit magsjuka hela helgen! Den lille var dessutom sjuk hela förra veckan pga en korv som säljaren sa var garanterat mjölkfri, visst. Barnakuten here we come! F´låt gnället men ville iallafall komma fram till att jag i detta läge bums bör lägga in lite Katvig o Molo beställningar, eller hur?
    Usch stackars grabbar! Absolut shoppingläge!
    SmillaMilla skrev 2008-03-10 08:23:46 följande:
     Tack för att du gav mig lite hopp. En timme till och posten är här
    Åh bara en timma. Tidig postis!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Ullis 10 skrev 2008-03-10 08:25:19 följande:
    Va? Vår säger altid att det är ju inte kläderna som ska fotas o det är synd om en mssa ombyten gör dem på dåligt humör (Barnen alltså). Fast visst är det kul m lite olika...
    Jasså! Himmel, tur jag fick ta så pass många då . Han vill göra varierande bilder så därför rekomendreade han lite olika ombyten.

Jag tror jag kommit fram till Småfolksdressen, ett par hängslebyxor och Molos randiga i kombo med gröna starsen. Kanske ngt till... Och så ska vi ta med en favoritleksak med, så då blir det plstverktygen
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-10 08:48:57 följande:
    Är mest sugen på luvjackan, men än 500 kr för mycket för en jacka till en 1 åring? *velar*Men den är så sjukt snygg, gillar när det är dragkedja också.
    Nja, det är ju en del. Men den är fin!!
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-10 08:50:12 följande:
    DET är nog ngt de flesta i den här tråden saknar .... Här längtas det och jagas, inget kan ju vänta till dagen efter.
    Eller hur! Helst ska det hamna i brevlådan samtidigt som man tryckt på KÖP knappen! Gud vilken dröm
  • Tjollabolla

Nu ska jag besiktiga bilen och sen påbabycafee. Sen ska jag in en runda på Toddler o se om jag kan handla upp mina 300 kronor på ngt kul . Så kanske jag har lyckats fördriva denna dagen oxå sen.. *suck*

Kram på er flickor! Hörs sen!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-10 12:58:01 följande:
    Hoppas han är sen bara.
    Hmm ja, jag med. Det var ju en som skulle skicka tradera pengar med posten och hon postade det i fredags...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-10 12:24:00 följande:
    Ahhh mitt paket från Spojl skickas idag så i morgon kanske det kommer
    Åh mitt från funkybaby och enzokids oxå! Kul postdag imorgon . Hmm... det var ngt mer jag väntade på... Just det, från poppilopp!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-10 13:04:16 följande:
    Mitt från spojl skulle oxå skickas idag, LÄNGTAR.Sen har jag en avi att hämta, kan vara från Eleraff Eller så är det papper till mina tavlor.
    Åh vad har du shoppat?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9