Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-09 22:31:13 följande:
    Tjohoo!!Ett stycke braller beställda, ååå va Ida kommer bli tjusig

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-09 22:37:19 följande:
    titta: förra sommaren hade han en sommarsuit i strl 62!! och nu beställer man 86 . VAR är min lilla bebis?
    men himmel så söt!!! Milo hade nog 68 i sina
  • Tjollabolla

Äh va klena ni är, ska ni redan hoppa i säng?

Ja började kolla på gamla foton och blev nostalgisk. Var tog min bebis vägen? Har han han lyckats förvandlats till en gående ettåring som kastar allt han kommer över i toastolen???

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 22:56:47 följande:
    Inte fått en enda minut här ju för citronen... Funderar på en auktion på T , vikt ca 11Kg lite rund om maggen så lär gå som skrymmande. Hur många frimärken tror ni behövs?? Isold----Turkos/gröna tröjan din charmkille har på sig, tycker du den är stor på? Klämde på den igår men tyckte den såg liten ut i stl...Kanske upplevs annorlunda när den kommer på?!?
    Hih jag kan betala frakten, han är så gosig lilla skatten! usch näe, visst blir man trött ibland... Sove rhan nu?

Jag tog 92 till Milo i katvig tröjan...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-09 22:57:32 följande:
    eller hur, dom e sånna vekligar som lägger sig redan hehe, är milo en sån buse
    MMm han har likom kommit på det där att det plumsar och mamma kommer springande när man slänger ngt där i. Igår han jag precis förhindra att min mobil åkte i! Idag hade han gömt sin vattenflaska i torktumlaren och sin tandborste i tvättkorgen. Och dessutom har han lärt sig att vrida på knappen på tvättmaskinen, så om jag sätter igång den på 40 grader är det inte alls säkert att den står på det sen. Gud bevare mina Molosar!!!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:00:24 följande:
    HAHA så han är likadan?? Visst är det underbart Härom morgonen vaknade jag av att det plumsade och lät i toastolen då hade bustrollet smugit ur vår säng och roade sig med att kasta saker i den Han har ALLTID väckt en om han vaknat och ligger brevid en men inte då inte ....
    Är impad av att han KAN gå av sängen lugnt och fint, Milo bara kryper mot kanten och faller som en fura om man inte hinner ta honom så jag vågar inte ha honom där längre. Även om jag gärna velat nu när sambon är iväg!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-03-09 23:03:54 följande:
    Nämen vilka bustroll! Roligt att läsa om, inte lika kul irl Lillkillen har slängt enstaka saker i toan men ffa gillar han att klättra i själv och plaska med fötterna.. Blä! Och det har inte bara hänt en gång heller
    Blä! Haha!!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:03:27 följande:
    Delad vådnad går det bra? Jag lovar att ni kan behöva det Isf börjar jag förbereda paketet direkt Jupp nu sover han så sköööönt!! *jag laddar för att orka vara snäll mamma imorgon*
    Japp det går fint! Jag ska till Butte på frdag så om du skickar hit honom hinner jag ha honom nåt dygn först
    Japp, jag laddar oxå... Samlar kraft. Gör man det bättre på något annat sätt än att shoppa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9