Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jojoa75 skrev 2008-03-27 20:32:04 följande:
    Tack!
    Tusan oxå.. fanns inte i Emmas strl.. 86/92
  • jojoa75

Gomorron!
    Såg att ni igår satt o snackade om förlossningar, jag har totalt missat Barnmorskorna o skulle kolla på det nu o blev helt fast!!
    Älskar mitt jobb, men skulle jag vilja göra nåt annat så är det just barnmorska, älskar att jobba med bebisar!
    Nu MÅSTE jag gå o sova!
    Gonatt!

• jojoa75

Kikar in o säger hej!

Har nu mannekängat min superfina klänning från Danafae (köpt på phunkycool) för mina föräldrar, de tyckte oxå den var jättefin!

• jojoa75

Åh, vår brevbärare är typ 60, men han är såå snäll!

Orkar/hinner inte läsa tillbaka, nåt spännande som hänt idag? Oväntade reor/nyheter?

Skickar en stor kram till lillronya o tildamamman, har inte upplevt det själv, men ser det ju tyvärr nån gång då o då på jobb o det är lika jobbigt varje gång.. Gråter

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-03-28 21:16:41 följande:
    Ha ha, vilken lattjo jamas.www.tradera.com/HELT_NY_Gap_pyjamas_stl_3ar-a...(inte min auktion)
    Herrejisses!! HEL pyjamas till en TREåring?? Med fötter dessutom?!

Gokväll i tråden!
    Har varit en sväng på annacill med båda barnen, oj vad det blev mkt mer än planerat när sonen var med... Han var hur intresserad som helst: mamma, jag vill ha en sån tröja till med stjärnor o bilar (molo), fast denna har jag redan (leksaksbilar blå med vita ärmar o stjärnor), jag vill hellre ha den här (auto repair med grå ärmar o stjärnor långärmad). Inte kan man väl neka när en kille visar sånt intresse för kläder???

Så förutom supersöt o mjukaste som finns (dessutom tjockare än mololurven) en lite lurvig fleecejacka rosa från WHEAT, idat hummer tshirt kortärm så blev det svartvit katvig mössa till Lucas o molo tröjan autorepair...

Dottern passade på att sköta sina behov INNE i affären (med blöja alltså ) så jag får åka dit igen snart o köpa resten jag vill ha. Fick åka hem o byta o sen iväg till skoaffären, köpa röda kavat promenadskor till Emma o så svarta blinkadojor till Lucas
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-28 22:09:33 följande:
    Längesen jag var på annacill. Då har hon fått in nya IdaT nu då?Såg du om hon hade de tvåfärgade suitarna eller tröjorna?
    Några av de tvåfärgade hade hon, iaf tröjorna (bla humrarna). Kollade inte på suitarna el bodysarna alls eftersom Emma är för stor för sånt nu.
    Men en hel del hade hon fått in nu.

Förresten, glömde säga att jag fått hem både Brandström jeans till Emma, NS wct brallor till både Emma o Lucas o så en supersöt baddräkt till Emma i sommar.
  • jojoa75

Buttelina
    Jo en del har det blivit o då har jag inte ens nämnt allt meandi jag köpt
    Men sambon är glad o nöjd ändå, har ju börjat få ordentlig lön o kan hjälpa till med utgifterna här hemma nu...

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-28 22:15:42 följande:
    så länge alla är nöjda är det bara att shoppa på ju
    Precis min åsikt!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-28 22:14:52 följande:
    Mycket fint du har handlat!Låter som att jag måste åka till stan nån dag....
    Hon har dessutom fått in en del Nova Star!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9