Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej hej!
    Hoppas ni haft en bra helg, ooorkar inte läsa ikapp allt ni pladdrat sen igår morse!
    Hänt nåt kul?
    URFINA barn o kläder o allt i bt!!!!

Har nyss kommit hem från en härlig helg på spa med sambon, hans jobb bjöd. Dessutom fick vi respektive varsin behandling, jag tog helkroppsmassage. Sen bokade jag en extra, ansiktsbehandling o köpte en del hudvårdsgrejor o IDsmink.

Går här hemma nu sväääävar!

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-30 16:51:12 följande:
     Åh, vilken underbar spa-helg! Förstår att du känner dig utvilad och som en ny människa. Ansiktsbehandlig är sååååå najs!
    Första gången jag gjort en riktig faktiskt Generad

Har bara gjort det som en del i en helkroppsbehandling, tex ansiktsmassage o skrub.

Men du har rätt, det var verkligen najs!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-30 17:02:29 följande:
    Jag lyxar faktiskt till det med ansiktsbehandlig kanske 4 ggr per år. Älskar det!
    Börjar verkligen att luta åt att jag oxå kommer att göra det regelbundet. Så himla härligt!! Gärna då helkroppsmassage OCH ansiktsbehandling!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-30 23:00:04 följande:
      Då kör jag på det. har alltid lagt i påse förut men nu har mina fina hundbajspåsar från IKEA tagit slut så det får bli utan
    Har aldrig anv påse inuti mailingbags o inget har hänt hittills.
  • jojoa75
    Smileycat skrev 2008-03-30 23:05:08 följande:
    Nu har du en grej mindre på T, betalar imorrn..
  • jojoa75

Såg att phunkycool kommer att få in sveastar liten. Hoppas att de får in den klänningen o byssorna som Angelinah länkade till häromdan!

Har ni sett solhatten???
    javascript:popupWindow('phunkycool.at/popup_image.php/pID/150')

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-03-30 23:25:26 följande:
    Såg att phunkycool kommer att få in sveastar liten. Hoppas att de får in den klänningen o byssorna som Angelinah länkade till häromdan! Har ni sett solhatten??? javascript:popupWindow('http://phun kycool.at/popup_image.php/pID/150')
    asch det gick inte, idat's solhatt hos phunkycool iaf
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-30 23:39:21 följande:
    tack ja, en gammal klassiker som jag aldrig fick tag i *morr*.
    Vilken?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9