Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lina med Liten skrev 2008-03-04 17:16:07 följande:
    Liiiite sugen på en grön faktiskt....
    Hon hade vatt fin i en grön. Eller grå! Rosa är inte Thea va? Annars är ju den underbar! Modellen borde ju passa Thea, lång i benen . Angående modellen så tycker jag det är jobbigare med knappar än att dra av en hel dress. Denna är ju dessutom kortärmad så det går hur lätt som helst!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    emmalisa skrev 2008-03-04 17:17:33 följande:
    Just nu är det ingen strl 80 på Tradera, förutom en auktion som går ut om 10 dagar, men min dotter måste ha den NU
    Du får nog vänta på den på tradera, dom finns inte i shopparna längre...
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2008-03-04 17:19:30 följande:
    Åh, tittade just i BT-så snygg KIk KId på MILO-jag har spanat till Gustaf oxå men var osäker på stk-tror att jag måste ta 86 isåfall-ikväll blir det beställning
    åå ja du måste ha en sån! Hur stor är han? Milo är 79 lång och väger 10.9 kg. Den är stor, framförallt i grenen, men det funkar
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 19:29:23 följande:
    Åh Maia är alldeles tokig i lipfishklänningen Första plagget jag köpt från detta märke men det lär nog bli mer
    Den var jättefin på henne! Och kikkid dressen med Din lilla Maia väger ju 1 kg mindre än Milo!
  • Tjollabolla

Nu har jag petat in muddar i fina småfolksvelouren och hoppas på att den ska gå att anvnda redan nu! Åå den är ju så fin! *VILL* Ska testa det första jag gör imorgonbitti

• Tjollabolla
    tvåsmå skrev 2008-03-04 21:17:27 följande:
    hej på er Beställde en Molo poetry-tröja som present till en ganska lång 5-åring. Eftersom de är små i storleken (min son 102 cm använder 110 cl molo) tog jag i och beställde storlek 128 cl...Inte bra... Den är megastor, jag skulle nästan kunna ha den och jag är inte liten! Får väl beställa en till...Och kränga på mig själv denna
    Snälla kan inte du trycka på dig den och lägga in en bild i BT! Du hade blivit första vuxna i Molo  

Näe, skämt o sido. Vad trist att den var så stor, kan du inte byta?
  • Tjollabolla
    tvåsmå skrev 2008-03-04 21:25:20 följande:
    Ska fasen göra det! Men får vänta till imorgon då maken har lämnat huset... hahahaBeställde fr Danmark, så orkar inte trassla med det...Får ge bort den till ngn annan.
    ÅÅ DET ser jag fram emot!!!    
  • Tjollabolla
    Milliemolly skrev 2008-03-04 21:28:14 följande:
    Du bor väl också några mil från Åhus??????????? Barnlek har NY IdaT!!!!!!!!!!!!KOlla deras blogg för där är bilder. Sök på barnlek+bloggJag har några mil dit så det blir kanske en tur för att kolla - även om jag hittills inte gillar Ida T! Jo, velourbyxorna.......men det är det enda. Men kasnke det blir en sommardress
    Jo dom packade upp det i söndags när jag var där, men det va "bara" hajarna och humrarna. Jag är ju ute efter flodisarna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9