Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Nu har jag beställt Massa Hippo från freshmilk . Baggypants, body, sommarsuit & mössa
    Orkade inte vänta på poppilop, ska iväg nu, otålig är man ju

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 14:13:54 följande:
    För min del om en ilsken Thea på skötbordet
    Fast blixlåsen går ända bak så man behöver inte ta av hela dressen Går fortare än med vanliga byxor
  • Tjollabolla

ÅÅ! så fina flodisar i BT! *glad att jag beställde massa flodisar*

Angelinah, guuud vad mkt fina ränder! Man blir ju helt snurrig när man ser allt tillsammans

• Tjollabolla
    Maj bebis skrev 2008-03-05 18:11:33 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta denna fleece,ska ha i strl. 92...www.blocket.se/vi/15402960.htm
    Tradera är nog din enda chans.
    Weronica skrev 2008-03-05 18:19:54 följande:
    Lina med liten: kunde inte komma in på din sida,så jag skriver här Vart har du köpt dom underbara idaT kläderna som dottern har i BT?? Måste bara ha dom!!!
    Kan ju svara för henne: det finns på freshmilk.se!
  • Tjollabolla

Jag mailade nyss freshmilk och bad att få lägga till ett par strumpor och ett par shorts på min order Räcka ut tungan. Dom borde väl inte ha hunnit skicka det idag när dom höll på att lägga upp nyheter o sånt tycker jag? Hoppas inte det (det var nog första gången jag önskade det!). Mååste ju ha hipposhorts och matchande strumps!

• Tjollabolla

Oj! Vad glad jag är att jag var så snabb att beställa innan, nu är ju både bodyn och byxorna slut i 86!!! Förvånad Å jag som tänkte vänta! *pjuuuu* Hoppas nu bara jag hann innan det tog slut....

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 18:27:46 följande:
    hon stod o packade upp dem ur en kartong när jag va där... så om hon inte var jättesnabb så har hon nog inte fått iväg paketet än.
    Hoppas inte! Men det är nog ingen risk... Dom lär ju haft fullt upp!

Guuud vad fin Thea är i BT! Den gröna färgen ser underbar ut!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-05 18:52:41 följande:
    Jag som inte skulle ha orange/blå katvig... älskar suiten, Ida struttar runt i den och ett par orange lindex velour till *fint* såg du idat hummrarna? hur va färgen på dem?
    Bild bild bild bild!!! Var dina bodys i 92? Hur pass stora är dom? Om man jämför med en molo body i 86 från vårkollektionen tex?
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 18:53:27 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx t små thea-fötter
    Hihi såå söta!
    Angelinah skrev 2008-03-05 18:52:41 följande:
    Jag som inte skulle ha orange/blå katvig... älskar suiten, Ida struttar runt i den och ett par orange lindex velour till *fint* såg du idat hummrarna? hur va färgen på dem?
    Dom är ganska korallröda/rosa tycker jag.... Fin färg, men jag skulle inte köpt det till Milo. Synd, för humrarna är ju hur coola som helst!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-03-05 18:55:21 följande:
    Gokväll, nu klampar jag in med andan i halsen och vill ha lite hjälp.Var idag till pop och lämnade in dotterns overall som spruckit i tyget nära sömmarna, gick ju inte att byta då alla overalls var slut. Fick tillbaka pengarna (800kr) men nu ångrar jag att jag inte behöll overallen och lagade den ist.Det fanns inte en enda overall i stl 110 i hela kupolen (shoppingcentrat) .Tänkte då att dotterns halvrisiga 2delade skidset får hålla i en månad till för sen är det ju vårjacka som gäller.Gick då tillbaka till pop för att kolla på skaljackorna men va fan!!! 800kr för en skaljacka UTAN FLEECE .Hade fleece jackan ingått så hade jag köpt den men nån jäkla måtta får det väl vara, jag är inte gjord av pengar.Hittade en liknande jacka på lindex men 500kr för en lindexjacka tyckte jag också var dyrt när det "bara var lindex".Jackförslag alltså, ngt mellanting vår/höst. Vanlig vind/regn jacka har hon så det ska vara lite foder helst och gärna fleece.Vanligt 2delat fleece set vill jag också ha till humant pris då det inte fanns nån stans heller
    Kan inte hjälpa dig, men jag skulel oxå vilja ha ett vanligt 2dels fleeceset men det verkar omöjligt att finna! Dom sålde på Maxi (!!!!) förra veckan för 49, men alla i 86/92 var ju slut när jag kom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9