Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Saraia skrev 2008-03-05 13:32:17 följande:
    såg att freshmilk lägger upp nytt fr ida t under dagen....
    Oh myy! *bevakar*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 13:20:02 följande:
    Den är superfin på Milo.
    Tack!!
    Angelinah skrev 2008-03-05 13:32:11 följande:
    Tjolla---- Stentuff i Småfolk!!! Den passar han super i ju Ja, vilken kanondag det blev!!Först presentkortet i morse (blev esl klänningen förresten o en idat mössa)sen kikkid å babyfryd OCH kalasväder..Å jag bara måste till posten pronto kl 14.00...  
    Åh ja, den är helt underbar! Den gosigaste velour jag kännt på utan tvekan...!

Guuud vilken trevlig paketdag du fick Visst är kik kid underbar?! Jag är grymt sugen på en grå med.... Räcka ut tungan 
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-05 13:38:15 följande:
    Ja, kikkid va sååå cool!!MÅSTE ha en röd!!!  Men dom verkar redan svåra att finna dom fina
    Hmm ja. Man kanske skulle slagit till på en grå inom en snar framtid, känns som att dom kommer bli utgallrade snabbt, det är ju bland det coolaste som gjorts. Till o med sambon som annars inte bryr sig var riktigt imponerad!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 13:41:18 följande:
    Men tjejer..... vad har vi sagt
    Ja, vad har VI sagt:
    KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP!

• Tjollabolla

Förresten Jompa så behöver du inte vara orolig för att behöva ta av hela dressen vad blöjbyte. Dragkedjan går ner i grenen och bak på ryggen så man behöver inte ta av hela dressen... Mkt smidigt med dragkedja istället för knappar som i suits!

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 13:49:27 följande:
    Nu behöver jag er hälp snabbt! Har en rosa kikkid frotedräkt i kundkorgen. Visst var de ganska små? Stl 80 kanske passar bra på min tjej som är ca 69 cm lång?
    Benen är grymt långa, men från nacke till gren är dom ganska korta. Konstiga i storlek. Det beror på hur mkt tyg du "står ut med" längst ner.
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 13:53:14 följande:
    oj då. kanske inte alls passar min tjej då som är lång i livet och korta ben.
    Nej det kan ju vara så illa. Köp en i 80 och testa, du kan ju alltid bya eller skicka tillbaka! Jag har ju nyss kommit på det underbara med att sy in gummisnoddar i muddarna så det stannar uppe, det kanske du hade kunnat testa annars?
    Hon hade säkert kunnat ha en 74 med ett bra tag... Om du kollar i BT så har ju Buttlinas tös på 90 cm testat brorsans 86:s och den gick ju på...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-05 13:55:25 följande:
    Ja det gör vi. Våga vägra kikkid-dressen.

Så fina dina knattar är i BT! Uttrarna är ju underbara!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9