Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-05 19:56:38 följande:
    Men du, vet du hur man betalar på deras sida? Står ingenting... JA JAG ÄR RIKTIGT SUGEN!
    Äh jag såg nu. Ibetalningskort... Hmm finns det sånna idag? Cool
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-03-05 19:58:46 följande:
    På tal om badkläder, åååh vad jag är på jakt efter baddräkt till min stortjej. Vilka märken får in badkläder??? IdaT skulle vara såååå fint som badetöj *på svanska*
    Kolla poppilopp! Jääättesöt baddräkt!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 20:02:46 följande:
    Gud vilken storm det blir i tråden så fort det dykt upp något nytt
    Ja, massa idat är redan slut på freshmilk
  • Tjollabolla
    tvåsmå skrev 2008-03-05 20:03:12 följande:
    dille och dille, vad sjutton, han måste ju ha att välja på! Mössor samma sak, maken igår "hur många mössor kan man ha på en gång! Dom har väl bara ett huvud var" Han är inne i en period av att klaga på mina klädinköp nu...
    Haha, mössor ja! Dom har min sambo med problem med. Jag har ju minst en mössa till varje jacka och han kan inte hålla isär alla och han ser ju liksom inte direkt vad som passar. Han svär varje gång
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 20:06:20 följande:
    Hahahaha har ni varit i farten igen Jag vet inte men jag är inte hundra förtjust i IdaT men jag ska inte säga för mycket för snart sitter jag här med en massa kläder från dem ändå
    Inte jag heller, men det är en del mönster som jag blir kär i. Innan var det igelkottarna o lejonen, nu är det flodisarna . Och jag är så glad att dom fått riktiga byxor oxå och inte bara leggings! Baggybyxor står det, hoppas dom är det med för det är såå sött på den lilla rumpen
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 20:06:20 följande:
    Hahahaha har ni varit i farten igen Jag vet inte men jag är inte hundra förtjust i IdaT men jag ska inte säga för mycket för snart sitter jag här med en massa kläder från dem ändå
    Ja jag erkänner mig skyldig, jag köpte allt som fanns i hippo utom den hela bodysuiten
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-05 20:10:59 följande:
    Du är ju galen Har mannen åkt nu eller
    Nääe han åker på lördag. Så lite tröstshopping har jag väl rätt till Hmm.. det blir nog mkt av den varan nästa vecka

Asså ser ni på fyran? Jag kräker snart så äckligt!
  • Tjollabolla
    Jessys skrev 2008-03-05 20:14:00 följande:
    Hur f**n kan folk bo sådär? asså ja fattar inte!an kan ju inte va normalt fungerande ifall man släppte det sådär

Såå äckligt! Hos min svärmor brukar det oxå vara riktigt skitigt. Inte SÅ illa såklart, men grus och damm på golvet så man knappt vill släppa ner Milo. "ja jag har inget intresse av att städa" säger hon. Näe vem fasen har det, men det är ju ngt man MÅSTE. Hon dammar nog 2 ggr / år och dom har 2 stora hundar... *blä*
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:15:36 följande:
    Och för att göra det enkelt för sig tar han säkert den enda mössan han har köpt, men som egentligen inte passar till ngn overall eller jacka ??? Så gör iaf min man . Jag får krupp om vi ska visa oss offentligt!
    Han tar alltid Kik*kid mössan för han tycker den är så cool. Han hade säkert kunnat sätta på honom den mitt i sommaren om det så skulle va
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9