• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Pasadena

Frågan kanske har varit uppe men jag är inte inne här så ofta. Tänkte om nån har en aning om hur beg.preiserna på bugaboo cam ligger just nu? För en tid sedan var det svårt att få dem sålda vad jag förstog.
    Hur mycket kan man sätta ut en 07:a med mugghållare, och myggnät som tillbehör?

• Dis
    NovJenny skrev 2008-05-29 19:33:22 följande:
    Nej då,hade det hela förra sommaren och det var inga problem!
    Oki :)
  • thj
    jompa skrev 2008-05-29 20:34:43 följande:
    Ni som handlat från Kidzshopen, brukar de svara på mail snabbt?
    Jag kanske kan hjälpa dig inboxa mig så kan jag hjälpa dig
    Kramizz
  • The75

Hej
    Kan någon hjälpa mej och bestäma vilken färg jag ska ha på "sommarsufletten" och parasolet.
    Min cameleon har en mörkgrå sittdelsbas,brunt topptyg och rosa moln sittdyna från Ditten&Datten.
    Finns sommarsufletten i brun canvas? och var kan jag köpa den för att få hem den snarast om jag nu ska ha en brun.
    Rosa kanske passar bra ändå om jag har brunt parasol.
    HJÄLP...... ;0)

• Mael
    The75 skrev 2008-05-29 21:51:01 följande:
    HejKan någon hjälpa mej och bestäma vilken färg jag ska ha på "sommarsufletten" och parasolet.Min cameleon har en mörkgrå sittdelsbas,brunt topptyg och rosa moln sittdyna från Ditten&Datten.Finns sommarsufletten i brun canvas? och var kan jag köpa den för att få hem den snarast om jag nu ska ha en brun.Rosa kanske passar bra ändå om jag har brunt parasol.HJÄLP...... ;0)
    Nu har jag inget brunt på min, men jag har just nu grå bas, offwhite sittdel och rosa sommar suflett (svart parasoll) och det är ruskigt snyggt om jag får säga det själv
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • potatis

Hej hej...

Ni som sytt sufflett till Cam... har ni mönster som ni vil dela med er?
    Glad
    Tänkte nämligen ge mig på att sy en snart!

Lillebror har kommit!!
  • Fru Indosaurie
    potatis skrev 2008-05-29 22:15:23 följande:
    Hej hej...Ni som sytt sufflett till Cam... har ni mönster som ni vil dela med er?Tänkte nämligen ge mig på att sy en snart!
    hittills är det ingen som har släppt ett mönster vad jag vet så hoppas inte för mkt
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • jessica1979

Fått mail från Babytrader nu om hur de ska hantera de felaktiga chassina i framtiden. Jättekul att nu när man själv köpt vagn så ska man behöva krångla med att skicka tillbaka chassit Har redan väntat över två veckor för att få nått svar efter att jag meddelat att mitt är felaktigt. Fem veckor kvar nu till BF och skulle inte förvåna mig ett dugg om jag inte kommer ha nån fungerande vagn när barnet kommer....åååhhh! Besviken big time nu kan jag säga *suck*

Dear customer,
    Unfortunately, we have to collect the frames and check the default. According to the findings off bugaboo international bv, the pushbar must stay in position under the maximum pressure of 25 kg. or less ! This way the pressure can be seen as equal to
    normal usage.

The way to test is as described below:

1. Take all detachable parts off from the undercarriage ( incl. wheels )

2. Place the undercarriage vertically, pushbar down, on to a scale.

3. Make sure the pushbar is drawn out, and the clips are ?fastened?!

4. Push the frame down on the scale, and carefully read the pressure .

5. If the pushbar slides in with lower pressure than 25 kg.( ! ), you have the right for exchanging the frame !

We hope that you can understand the difficulties on our side as we understand yours...

If your pushbar slides in with lower pressure than 25 kg. , please mail us ASAP, so we can order new frame.However, if we check the pressure and it needs more than 25 kg. to slide the pushbar, we can only return the frame without exchanging it!

We are trying our best to help you, and we understand the inconveniance of the situation.

Kind regards

BABYTRADER.EU

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13