• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo

Har bara skummat igenom lite, vad är det för rem-tjafs? Jag har tagit bort mina från ryggen och dragit dem under vagnen o spänt fast dem där , så inte till besvär. Använder enbar midjeknäppningen.

• Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-31 22:59:56 följande:
    Har bara skummat igenom lite, vad är det för rem-tjafs? Jag har tagit bort mina från ryggen och dragit dem under vagnen o spänt fast dem där , så inte till besvär. Använder enbar midjeknäppningen.
    Men då sitter ju de där stora axelpuffarna kvar? Eller är de också bakom ryggen? Blir ju inte av med dem.
    Fast jag vill ju ha axelremmar, min dotter är ju bara 3 månader...
  • Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-05-31 22:59:56 följande:
    jag fattar ingenting men Fundersam Jag har aldrig gjort något avancerat med våran vagn heller så Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-31 23:02:04 följande:
    Men då sitter ju de där stora axelpuffarna kvar? Eller är de också bakom ryggen? Blir ju inte av med dem.Fast jag vill ju ha axelremmar, min dotter är ju bara 3 månader...
    Ja, alltså jag har dragi ut dem så lång det går och sen pillat under dem under sittdelen och spännt fast dem med en sån där plastpåse klämma, hmmm heter de det?Fundersam så muddarna försvinner ju då oxå. Min tjej är oxå 3mån och spänner inte henne alls än då hom bara ligger, men gjorde så med sonen i maclaren, bara spännde i midjebältet.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-31 23:09:55 följande:
    Ja, alltså jag har dragi ut dem så lång det går och sen pillat under dem under sittdelen och spännt fast dem med en sån där plastpåse klämma, hmmm heter de det? så muddarna försvinner ju då oxå. Min tjej är oxå 3mån och spänner inte henne alls än då hom bara ligger, men gjorde så med sonen i maclaren, bara spännde i midjebältet.
    Fast min skrutt vill sitta.
    Hmm...nu har jag sett mallans foton och har din beskrivning i huvudet.
    *Går och meckar*
  • Infinite Joy
    SooJuicy skrev 2008-05-31 23:09:55 följande:
    Ja, alltså jag har dragi ut dem så lång det går och sen pillat under dem under sittdelen och spännt fast dem med en sån där plastpåse klämma, hmmm heter de det? så muddarna försvinner ju då oxå. Min tjej är oxå 3mån och spänner inte henne alls än då hom bara ligger, men gjorde så med sonen i maclaren, bara spännde i midjebältet.
    Smart! Spänner ju heller inte fast sonen som är 3 månader, men känns som om han blir varm av lammskinnet.... blir man av med remmarna så kan jag ju också ta bort skinnet. Dottern har jag helst bara med midjebälte fast. Ska testa det här och se hur det blir.
  • Fru Indosaurie

men midjebältet och remmarna sitter väl ihop? eller är jag helt borta nu?

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Infinite Joy

Fru Indosaurie skrev 2008-05-31 23:21:32 följande:

Ja, de sitter ihop. Om jag har fattat det rätt så petar man dock bara in axelbandsdelen under tyget på sitsen....?
  • Dis

De sitter ihop men man kan låta axelremmarna i selen löpa bakom barnet, då sitter de endast fast i midjebälstdelen..sonen sover nu men ska fota imorgon..tänkte även prova på att gömma dem helt, så man slipper se det som ändå inte används

Fru Indosaurie skrev 2008-05-31 23:21:32 följande:

• imsa

tack snälla thj! 

thj skrev 2008-05-31 08:26:49 följande:
    svart och röd finns osäker på grön men tror den finns med.krammizz
    ♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13