• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • titti76
    mollan nu skrev 2008-05-31 21:48:36 följande:
    nej det låter exakt som bonti tyvärr. Skitställe utan service men med spydig personal
    ja vad tjänar de på det?
    - nöjd med två? -
  • thj
    loveliva skrev 2008-05-31 21:51:15 följande:
    thj- Blev det inget Danmark?
    Nää*surar* blev till att städa lager på KIDZ istället.
    Kramizz
  • Infinite Joy

molly 81 skrev 2008-05-31 20:33:34 följande:

Tjejen är inte så gammal än, utan det får bli till hösten vi köper en bee.. Men jag är sugen redan nu haha
    Vår son blev 3 månader i torsdags (samma dag som vår bee anlände). Jag har bara ryggstödet i liggläge och ett fårskinn över remmarna och där ligger han kanon. Upplever att det är för trångt i UJ (syskonvagn). Hur lätt som helst att köra. Lite guppig kan jag tänka mig att den är då man kör på ojämnt underlag, men hittils har inte killen klagat. Även tösen som blir 2 år på mån älskar been. Vad gäller remmarna så är det lite störande att de sitter mitt i svanken, men det finns bild på hur man löser det.

Om ni ändåmska köpa en bee till hösten så tycker jag att ni ska slå till med detsamma. Då kan ni ju använda den längre.
  • molly 81

Infinite Joy: Vår tös fyllde en månad i tisdags. Inte så gammal med andra ord. Hon ligger bra i sin citykorg ännu=) Det är lite där jag velar när det gäller bee. Den är inte så "ombonad" som en traditionell sittvagn. Sen är priset ännu en nackdel. Vi får diskutera ännu lite mera, jag och sambon!

• Infinite Joy

molly 81 skrev 2008-05-31 22:13:23 följande:

Infinite Joy: Vår tös fyllde en månad i tisdags. Inte så gammal med andra ord. Hon ligger bra i sin citykorg ännu=) Det är lite där jag velar när det gäller bee. Den är inte så "ombonad" som en traditionell sittvagn. Sen är priset ännu en nackdel. Vi får diskutera ännu lite mera, jag och sambon!
    Det är klart att en traditionell liggkorg är bättre för en sån liten. Liggkorgen som vi har är dock smalare änsingelvagnens och det ser onekligen lite trångt ut. Jag har ju iofs beställt en cam också så att jag har en rejälsingelvagn med. Been var mest för att vi skulle kunna åka åt olika håll med barnen, utan att någon skulle behöva släpa på syskonvagnen. Men hursom, om ni bestämmer er för att köpa en bee i framtiden skadar det inte att köpa den i nutid istället. Ni kmmer att ha glädje av den redan nu tror jag... om ni ska iväg med bilen för att handla mat tex.
  • loveliva
    thj skrev 2008-05-31 21:54:01 följande:
    Nää*surar* blev till att städa lager på KIDZ istället.Kramizz
    Lät ju mindre kul...men du får åka på Katvigs lagersalg i höst i stället KRAAAAAM!
  • thj
    loveliva skrev 2008-05-31 22:36:17 följande:
    Lät ju mindre kul...men du får åka på Katvigs lagersalg i höst i stället KRAAAAAM!
    Jaa det får det bli ..kramizz
  • mallan brallan

Kajsan din arma stackare, ska jag komma å meka Bee-sele till dig?
    Det har blivit lite av min grej känner jag.

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-31 22:51:16 följande:

Kajsan din arma stackare, ska jag komma å meka Bee-sele till dig?Det har blivit lite av min grej känner jag.
    Ja det tycker jag, jag hatar min Bee just nu.
    Sparkar lite i luften bredvid den varje gång jag går förbi
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13