• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Jag tycker det är en fin kombo, hade jag haft en tjej hade det inte varit ngn tvekan. Tycker också att pojkar kan ha rosa likaväl. Funderar bara på om man orkar med andras reaktioner, som om jag valt de färgerna endast för att visa något form av ställningstagande..phuu

• Dis

tvärtom, rosa matchar nog ;)

Kajsan skrev 2008-03-20 12:24:58 följande:
    Menar du att det inte skulle matcha snoppen? Klart man kan, varför inte?
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-20 12:45:53 följande:
    tvärtom, rosa matchar nog ;)
    Ja, det kan du ju hänvisa till om du får nån puckad kommentar
  • movie

Hejsan! Undrar om någon här vet om ändringarna som gjorts på cameleon även gäller vagnar i USA. Och till er som har Denim klädseln är ni nöjda? Går den att tvätta, bleks den mycket? Har tittat i galleriet och alla har så otroligt fina vagnar
    MVH Kajsa

• Senap
    Dis skrev 2008-03-20 11:46:22 följande:
    Kan man ha orange/rosa bugga till en pojke?
    Självklart. Det är DU som ska köra vagnen.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Stargirl
    movie skrev 2008-03-20 13:06:00 följande:
    Hejsan! Undrar om någon här vet om ändringarna som gjorts på cameleon även gäller vagnar i USA. Och till er som har Denim klädseln är ni nöjda? Går den att tvätta, bleks den mycket? Har tittat i galleriet och alla har så otroligt fina vagnar MVH Kajsa
    Ja det gäller även för USA vagnar. Har tvättat min denim en gång och den blektes inget. Men efter 20 tvättar blir den säkert som vanliga jeans.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Senap
    Dis skrev 2008-03-20 12:44:40 följande:
    Jag tycker det är en fin kombo, hade jag haft en tjej hade det inte varit ngn tvekan. Tycker också att pojkar kan ha rosa likaväl. Funderar bara på om man orkar med andras reaktioner, som om jag valt de färgerna endast för att visa något form av ställningstagande..phuu
    Folk frågade om "dottern" när vår son hade:
    a) en body som det stod "kille" på Fundersam
    b) en body från Pop med blandade höstmotiv på, "för det var ju lite rött där" Förvånad - Eum, jaa en röd snigel... och en blå...

Folk är ologiska i sina resonemang så köp det du tycker är snyggt.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2008-03-20 13:12:36 följande:
    Folk frågade om "dottern" när vår son hade:a) en body som det stod "kille" på b) en body från Pop med blandade höstmotiv på, "för det var ju lite rött där" - Eum, jaa en röd snigel... och en blå...Folk är ologiska i sina resonemang så köp det du tycker är snyggt.
    Jep, igår hade dottern på sig en fluffig rosa väst på sin fleecejacka, rosa mössa och rosa gummistövlar och svarta byxor. En tant på gatan frågade vad den lilla killen heter
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Hannnas

Stargirl... nu när du är "grön"... har du hört nåt mer ang buggans tvillingvagn som det pratas om? När den skulle kunna tänkas komma?

Och ang färg o kön... tycker det är urfånigt att dela in små barn i fack direkt och sen klaga på jämställdheten senare i livet Nä säger som de andra, välj färg efter vad DU gillar, funderar själv på en rosa top till min son

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • movie
    Svar på #1636
    Tack för hjälpen. Läste även att selen sitter annorlunda på Usa vagnar så man inte kan byta bastyg, tycker du att det verkar vara en nackdel? Ska dit nu i maj tänkte passa på att köpa en då nu när dollarn är så låg + att dom är ju lite billigare där.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13