• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    Angelinah skrev 2008-03-20 08:52:27 följande:
    Näpp! jag tycker inte du e knasig... Hade sålt zappen, skaffat en bee istället å valt sen mellan geckon o bee:n
    Taaaaaaack hehehe ;P
    Min familj är finast
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-20 07:42:47 följande:
    Frågar igen, är jag störd som köper en Bee när min Gecko bara är drygt en vecka gammal? Jag älskar ju Geckon också..Vill inte sälja den! Man kan väl ha båda och avgöra vilken man använder mest å sen sälja? Eller är det bra att ha båda? Jag har en zapp nu också som jag gillar med..Men det är den som måste säga bye bye ..
    Jag hade sålt Zappen och rensat i i garderoben och sålt av lite krafs och sen köpt en Bee
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Alexanders Mammma skrev 2008-03-19 23:59:31 följande:
    Jag har sett att det där metalliga som sitter på de små hjulen har blivit brunt av rost. Hur ska man ta bort det*kan inget alls om sånt*. Ska man smörja eller spruta på sånt där silikonspray som man fick med Bugabookitet?? Eller nån slags olja?PLEASE, SVARA FÖR JAG VILL FIXA DET SÅ SNART DET GÅR!!
    Ta svinto och skrubba bort rosten.
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-20 09:05:20 följande:
    Jag hade sålt Zappen och rensat i i garderoben och sålt av lite krafs och sen köpt en Bee
    Jag har rensat men va faaeen ingen har hört av sig hihi jag stjäl barnbidraget istället hihi
    Min familj är finast
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-20 09:11:39 följande:
    Jag har rensat men va faaeen ingen har hört av sig hihi jag stjäl barnbidraget istället hihi
    *s*  Hahaha...ja ta barnbidraget
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-20 09:14:13 följande:
    *s*  Hahaha...ja ta barnbidraget
    of course, Noahs pappa e ju militär han är fan aldrig hemma nästan så jag kan fasen ta det..Hahaha
    Min familj är finast
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-03-20 07:42:47 följande:
    Frågar igen, är jag störd som köper en Bee när min Gecko bara är drygt en vecka gammal? Jag älskar ju Geckon också..Vill inte sälja den! Man kan väl ha båda och avgöra vilken man använder mest å sen sälja? Eller är det bra att ha båda? Jag har en zapp nu också som jag gillar med..Men det är den som måste säga bye bye ..
    Du är inte galen,inte mer än jag iallafall ..
    Klart du ska testa
    bugaboo har ju ett så högt andrahandsvärde med  så du får ut mmkt på den du säljer sen om du gör det

Kramizz
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-20 09:17:40 följande:
    Du är inte galen,inte mer än jag iallafall..Klart du ska testabugaboo har ju ett så högt andrahandsvärde med  så du får ut mmkt på den du säljer sen om du gör detKramizz
    Jaa precis!
    Min familj är finast
  • thj
    Corpset skrev 2008-03-20 08:41:35 följande:
    Suck. Fortfarande ingen åkpåse eller vinterhjul. -9 här idag och det kommer ligga runt det resten av veckan. :(
    Oh är så ledsen önskar att vi kunde gjort ngt för att det skulle gå fortare.

Kramizz
  • Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-03-20 07:21:45 följande:

Ni som beställt från Babytrader, hur gör de med leveransen? Kör de ut vagnen eller får man en avi som man hämtar på posten sen? Och ringer de innan om de kör ut den?Det vore ju tråkigt om man inte var hemma när vagnen kom.
    Du betalar för leverans till posten, sen är dte upp till posten om de vill bjuda på leverans hem till dig.
    Jag har beställt 3 gånger, två gånger fick jag hem, en till postens företagscenter.
    Det gäller att ha tur bara.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13