• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-19 21:42:18 följande:
    nu finns de där har fler på min stora tjej i också om du vill se. Kramizz
    Jää hehe
    Min familj är finast
  • Fröken Småland
    enmamasliv skrev 2008-03-19 21:34:47 följande:
    Hej Allihopa!Nu kastar jag in en fråga utan att ha läst hela tråden! Sorry! Men jag behöver den där ståbrädan som har en liten stol på eller en cyckel sadel om man nu kan kalla det!Vet ni vart man kan få ta på en sådan?Tacksam för hjälp och snabbt svar!
    Japp, den heter Tiny Tot och finns hos www.babytrader.eu
  • mini2007

TACK! Det måste jag testa, har inte ens tänkt på det ..*hänger skamset med huvudet*

mamma2003 skrev 2008-03-19 21:25:32 följande:
    Mini... Var det du som inte kom in i hissen utan att fälla din Cameleon? Vill bara tipsa om hur jag gjorde häromdagen när jag skulle in genom en smal dörr. Jag tog av ena bakhjulet och körde in balanserandes på tre hjul. Det gick över förväntan faktiskt och är betydligt lättare än att fälla ihop hela vagnen. Fast när barnet sitter i sittdelen så går ju även den att lyfta i bygeln men det blir ju tungt och otympligt förstås med ökad vikt. Nu vet jag ju inte hur megasmal din hiss är, så det kanske inte hjälper .
  • NovJenny
    Thj: tack! Kom fram till att mitt chassi är snett. Inte konstigt att den dragit åt det ena hållet sedan vi köpte den för ett år sedan. Suck.
    Men jag antar att det bara är chassit och inga hjul man får nya, har pratat med babytrader och de skulle skicka en ny "frame" som de kallade det.
  • Fröken Småland
    NovJenny skrev 2008-03-19 21:53:30 följande:
    Thj: tack! Kom fram till att mitt chassi är snett. Inte konstigt att den dragit åt det ena hållet sedan vi köpte den för ett år sedan. Suck. Men jag antar att det bara är chassit och inga hjul man får nya, har pratat med babytrader och de skulle skicka en ny "frame" som de kallade det.
    Fast... frame är väl ram? Dubbelkolla!
  • Bäbbemaggen
    thj

Norrland writing

F*N va snabb du va me leveransen av min åkpåse,
    beställde den på Söndagnatt stx innan midnatt & hade den hos mig Tisdagmorron kl 10. Att tillägga är att jag brukar alltid få vänta ytterligare ett dygn för att vi bor "så långt upp"
    Super idá när vi fick -10grader kyla igen *Burr*

Sanslöst!!!
    Tusen tack!

Fråga oxå: (Så klart) Finns d kvar nåra rosa sommarsufletter (Öppnade)?
    ...och gamla rosa parasoller?

Påsen sitter för övrigt som ett smäck "Jihoue"
  • thj
    NovJenny skrev 2008-03-19 21:53:30 följande:
    Thj: tack! Kom fram till att mitt chassi är snett. Inte konstigt att den dragit åt det ena hållet sedan vi köpte den för ett år sedan. Suck. Men jag antar att det bara är chassit och inga hjul man får nya, har pratat med babytrader och de skulle skicka en ny "frame" som de kallade det.
    Oj då men tur att du kom på det nu ju

kramizz
  • Bäbbemaggen

"Gamla" Rosa färgen alltså, inga "gammparasoll"  Hehe

• thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-19 21:58:31 följande:
    thjNorrland writing F*N va snabb du va me leveransen av min åkpåse, beställde den på Söndagnatt stx innan midnatt & hade den hos mig Tisdagmorron kl 10. Att tillägga är att jag brukar alltid få vänta ytterligare ett dygn för att vi bor "så långt upp" Super idá när vi fick -10grader kyla igen *Burr*Sanslöst!!! Tusen tack!Fråga oxå: (Så klart) Finns d kvar nåra rosa sommarsufletter (Öppnade)?...och gamla rosa parasoller?Påsen sitter för övrigt som ett smäck "Jihoue"
    Oh vad bra att det gick snabbt och att du är nöjd
    jo vi har nog kvar gamla rosa parasoll och sommarsuflett

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13