• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-19 22:00:13 följande:
    "Gamla" Rosa färgen alltså, inga "gammparasoll"  Hehe
    Ja, det var alltså det här jag fnissade åt... Bara så att ingen annan kände sig träffad. *fniss igen*
  • jule

thj - inboxa dig förut vet inte om du sett men hursom TACK för allt besvär du gjort för mig idag...
    *kram*

• thj
    jule skrev 2008-03-19 22:11:41 följande:
    thj - inboxa dig förut vet inte om du sett men hursom TACK för allt besvär du gjort för mig idag... *kram*
    Inga besvär alls min söta vän
    Kramizz
  • Minxy
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-19 21:58:31 följande:
    thjNorrland writing F*N va snabb du va me leveransen av min åkpåse, beställde den på Söndagnatt stx innan midnatt & hade den hos mig Tisdagmorron kl 10. Att tillägga är att jag brukar alltid få vänta ytterligare ett dygn för att vi bor "så långt upp" Super idá när vi fick -10grader kyla igen *Burr*Sanslöst!!! Tusen tack!Fråga oxå: (Så klart) Finns d kvar nåra rosa sommarsufletter (Öppnade)?...och gamla rosa parasoller?Påsen sitter för övrigt som ett smäck "Jihoue"
    Oh! Du ger mig hopp Bor oc´kså i "Norrland" och jag lade in en beställning hos thj sent på tisdag kväll - med lite tur så kanske jag alltså får vagnen redan imorgon! Fast med tanke på att det är påskhelg på G så kan det ju helt klart ta lååång tid. Vet själv hur seg en del leveransfirmor blir när det vankas storhelg *suck*

Håller ändå tummarna för att vagnen ska komma inom kort!!
    Leo kom till oss 16/2
  • Fröken Småland
    Minxy skrev 2008-03-19 22:17:49 följande:
    Oh! Du ger mig hopp Bor oc´kså i "Norrland" och jag lade in en beställning hos thj sent på tisdag kväll - med lite tur så kanske jag alltså får vagnen redan imorgon! Fast med tanke på att det är påskhelg på G så kan det ju helt klart ta lååång tid. Vet själv hur seg en del leveransfirmor blir när det vankas storhelg *suck*Håller ändå tummarna för att vagnen ska komma inom kort!!
    Be thj om trackingnr vetja!

Förresten, visst var det din dumme man som började gnälla om de små hjulen? Se inte på det som ett problem, det är bara att vända med de stora hjulen fram om det är snö eller grus som underlag, och låsa de små. Skulle det bli massor av snö kan man köpa till snöhjulen (eller bara för att det är snyggt, och för att man tvunget måste ha en massa tillbehör ).
  • Minxy
    mamma2003 skrev 2008-03-19 22:22:25 följande:
    Be thj om trackingnr vetja!Förresten, visst var det din dumme man som började gnälla om de små hjulen? Se inte på det som ett problem, det är bara att vända med de stora hjulen fram om det är snö eller grus som underlag, och låsa de små. Skulle det bli massor av snö kan man köpa till snöhjulen (eller bara för att det är snyggt, och för att man tvunget måste ha en massa tillbehör ).
    Jepp, det var min gubbe det Han ska för övrigt inte snacka - häromdagen när jag var på väg hem från min syster så ringde han och meddelade att han köpt en ny bil! Då borde jag banne mig få köpa en vagn! Oavsett hur små hjul den har...

Ska kolla med thj om det finns nåt trackingnummer! Tack för tipset
    Leo kom till oss 16/2
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-19 21:25:32 följande:
    Mini... Var det du som inte kom in i hissen utan att fälla din Cameleon? Vill bara tipsa om hur jag gjorde häromdagen när jag skulle in genom en smal dörr. Jag tog av ena bakhjulet och körde in balanserandes på tre hjul. Det gick över förväntan faktiskt och är betydligt lättare än att fälla ihop hela vagnen. Fast när barnet sitter i sittdelen så går ju även den att lyfta i bygeln men det blir ju tungt och otympligt förstås med ökad vikt. Nu vet jag ju inte hur megasmal din hiss är, så det kanske inte hjälper .
    det hjälper inte i min hiss jag har provat.
  • enmamasliv
    mamma2003 skrev 2008-03-19 21:47:24 följande:
    Japp, den heter Tiny Tot och finns hos www.babytrader.eu
    Tack, för så snabbt svar!

Vet ni om man kan använda en ståbräda till en Bee?
  • miiillan

**ropar efter thj**

har ni fått in denimklädseln och är den skickad? lääängtar!!!

längtar till våren!!!
  • imsa

någon som har rosa topp och grå bas?

oh, ångar att jag inte köpte röd bas från början?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13