• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    MGn skrev 2008-03-26 22:34:52 följande:
    Har du erfarenhet av den? det känns som om min dotter ser "förväxt" ut i den....ja jag är kräsen, men denna gången ska jag köpa en vagn som fyller alla mina behov så jag slipper byta vagn igen..
    Det finns ingen ultimat syskonvagn, tro mig.
    Jag har vart i det träsket ett par månader nu, en vagn in-en vagn ut
  • MGn
    Kajsan skrev 2008-03-26 22:38:11 följande:
    Det finns ingen ultimat syskonvagn, tro mig.Jag har vart i det träsket ett par månader nu, en vagn in-en vagn ut
    Jag som har lovat sambon att det bara ska bli en syskonvagn...ojdå...man ska inte lova saker man inte kan hålla...men vad sägs som en uj till en början och se vad det blir sen...
  • Pinja

mollan nu skrev 2008-03-26 19:59:13 följande:

sagt och gjort:
    Åh, vad fin!!! Dottern fick en sån modell i födelsedagspresent och hon ÄLSKAR den. Den är bara SÅ ful... mörkblå med gulaktiga nallar på... urk! Var har du köpt tyget? Kan ju inte vara stor sak att leja en sömmerska och sy nytt överdrag...

Jag hinner inte vara här alls längre - är bara ute och rullar Bugga!!! Den är SÅ härlig. Det har inte precis varit drömföre, med is, snö och slask om vartannat och det har funkat fint ändå. Har inga snöhjul och har inte ens kört med stora hjulen fram! T.o.m. min skeptiska mor måste hålla med om att den är skön att köra.
  • Pinja

Men hallå... förutom syskonvagn - VAR finns Bugaboo dockvagnen?! Nu kör ju den stackars ungen en ful historia i rosablommigt och svart... blä...

• thj
    MGn skrev 2008-03-26 22:31:36 följande:
    Jag har en fråga som inte alls rör bugaboo. Men alla har så bra smak på vagn här inne och jag gillar annars era smaker. Hjälp mig med syskonvagn, vilken ska man välja, kommer ha 22 mån mellan barnen (vill inte ha någon phil and teds) Den ska gärna ha det som buagboo har, smidigheten och den moderna looken =)
    Jag kör faktiskt en Teutonia s4 ..
    Den är inte som min bugga med jag äskar den som syskonvagn(alla 3 trollen år plats på långa promenader ..
    Inte den bästa att ha med i bilen men helt okej att köra

Kramizz
  • Mamma2001
    Pinja skrev 2008-03-26 22:54:16 följande:
    Men hallå... förutom syskonvagn - VAR finns Bugaboo dockvagnen?! Nu kör ju den stackars ungen en ful historia i rosablommigt och svart... blä...
    haha ja eller hur? vill också har en MINI variant
    -I Love Pink-
  • thj
    Minxy skrev 2008-03-26 21:03:45 följande:
    thj: Jag skulle vilja ha en Lodger Bunker till min bugga - är det nåt ni funderar på att börjar sälja eller får jag leta på annat håll?
    Till hösten tror jag i tar in lodger igen
    De är så mysiga
    Har en i hazenut
  • MGn
    thj skrev 2008-03-26 22:59:17 följande:
    Jag kör faktiskt en Teutonia s4..Den är inte som min bugga med jag äskar den som syskonvagn(alla 3 trollen år plats på långa promenader..Inte den bästa att ha med i bilen men helt okej att köraKramizz
    Vi va inne lite o tittade på den...hur är den i ryggen? Vi har mistralen kvar sedan wilma va lite, älskade vagnen och kvalitén...den kändes ordentlig
  • thj
    MGn skrev 2008-03-26 23:14:07 följande:
    Vi va inne lite o tittade på den...hur är den i ryggen? Vi har mistralen kvar sedan wilma va lite, älskade vagnen och kvalitén...den kändes ordentlig
    Mina busar är ju 3år-2år och 1år sitter superbra i den
    sittdelen är ika stor som den enkla vagnen
    Kramizz
  • thj
    MGn skrev 2008-03-26 23:14:07 följande:
    Kan mäta om du vill?Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13