• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • enlitenskrutt

Hoppar in med en liten fråga i eran tråd.

Vet ngn om man kan köpa denim sufletten som tillbehör eller säljs den bara ihop med vagnen?

Tack på förhand!

• thj
    enlitenskrutt skrev 2008-03-27 16:44:16 följande:
    Hoppar in med en liten fråga i eran tråd.Vet ngn om man kan köpa denim sufletten som tillbehör eller säljs den bara ihop med vagnen?Tack på förhand!
    Du kan köpa den som toppset
    Suflett,liggdelslock och en skräddarsydd klädsel 1000:-
    kram
    Underbara mirakel skrev 2008-03-27 16:39:52 följande:
    båda jaha... å skumgummit överst mot rumpan då antar ja!!??
    Skummet upp ja
  • SmillaMilla

Åh vad det är roligt. Jag har fått massor av beröm för min pimpade bugga. Så kul.

Tack alla!

• thj
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 17:10:39 följande:
    Åh vad det är roligt. Jag har fått massor av beröm för min pimpade bugga. Så kul. Tack alla!
    Den är ju urläcker en sån måste jag ha kramizz.
    Har du taget ett bäddset?spjälsäng strl?

• enlitenskrutt

thj: tack så jättemycket. Den e ju såå fin, ska fixa till min frog till syskonet tittar ut i augusti och är lite sugen på denna.

• thj
    enlitenskrutt skrev 2008-03-27 17:21:22 följande:
    thj: tack så jättemycket. Den e ju såå fin, ska fixa till min frog till syskonet tittar ut i augusti och är lite sugen på denna.
    Oh men Ett Stort Grattis till lill*sötis i magen.
  • SmillaMilla
    thj skrev 2008-03-27 17:17:43 följande:
    Den är ju urläcker en sån måste jag hakramizz.Har du taget ett bäddset?spjälsäng strl?
    japp jag har ett beddsett. Tog stl junior. Men jag har massor av tyg över. dock så behövde sömmerskan skarva det lite ändå. ca 10 cm på ena sidan. Så att jag fick trycket år rätt håll.
  • Fröken Småland
    kath skrev 2008-03-27 13:35:29 följande:
    Tack för svaret Mamma 2003. Då kan jag lugna mig och fortsätta drömma om min frog... ;) Det är så kul att läsa alla era inlägg i tråden. Det känns som om jag känner er alla lite grann men plötsligt så insåg jag att jag inte skrivit nått alls så ni kan ju inte ha samma uppfattning. ;PMen jag kommer finnas här och läsa alla era kommentarer, och förhoppningsvis blir jag med med bugaboo så småningom... Trots att pånboken vill nått annat.
    Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .

Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*
  • jule

nu äntligen har jag min bee här hemma mr like!
    fast d va e j-la meck att få upp den första gången, trög som attan, trodde ju jag knäckte hela vagnen iaf så funkar d nu, övning ger färdighet

tack ännu en gång kära thj, du e bäst!

kameran min måste laddas menbilder kommer promise

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13