• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hunny

THJ; Inboxa mig gärna angående ståbrädan. Är i ganska stort behov av en och vill ha buggas egna.

• slma

Lite ot fraga, jag vet, men det har ju diskuterats skötväskor här rätt friskt ibland. en färgfraga, skip-hops bruna har jag förstatt skär sig lite mot den bruna basen, men jag har bara brun top och sand bas, skulle det passa da tror ni? Svart att se pa deras bild vad "brun" innebär liksom... är den snygg över huvud taget, den bruna färgen alltsa?

• Fröken Småland
    slma skrev 2008-03-27 20:17:46 följande:
    Lite ot fraga, jag vet, men det har ju diskuterats skötväskor här rätt friskt ibland. en färgfraga, skip-hops bruna har jag förstatt skär sig lite mot den bruna basen, men jag har bara brun top och sand bas, skulle det passa da tror ni? Svart att se pa deras bild vad "brun" innebär liksom... är den snygg över huvud taget, den bruna färgen alltsa?
    Åh, det finns en jättefin bild på det i bildtråden, bara en eller två sidor tillbaka. Kolla där!
  • Fröken Småland

Äsch, jag är så otålig och så kom jag på att jag var tvungen att glo lite på den själv, eftersom det råkade flytta hem en sandbas till mig idag . Detta är Angelinahs vagn.

• Micjah

Ni som gått till sömmerska för att sy suflett..vad kostar det??
    Skulle gärna sy själv, men symaskinen la av för ett tag sen tyvärr..

• Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-27 20:28:16 följande:
    Äsch, jag är så otålig och så kom jag på att jag var tvungen att glo lite på den själv, eftersom det råkade flytta hem en sandbas till mig idag . Detta är Angelinahs vagn.
    Kolla i bildtråden det var rätt snyggt med offwhite till svart faktiskt juh...
    Min familj är finast
  • SmillaMilla
    Micjah skrev 2008-03-27 20:33:49 följande:
    Ni som gått till sömmerska för att sy suflett..vad kostar det?? Skulle gärna sy själv, men symaskinen la av för ett tag sen tyvärr..
    35 euro betalade jag.
  • Fröken Småland
    Bellahhh skrev 2008-03-27 20:39:38 följande:
    Kolla i bildtråden det var rätt snyggt med offwhite till svart faktiskt juh...
    Du menar jules Bee va? Ja, den är riktigt fin. Fast min favvo på Bee är ms clints svarta helt klart. Med nya blå Cam-påsen (antar jag) och Marimekko-väska *dreglar*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13