• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule

Bellahhh - bidl finns som sagt i bidltråden på min vita åkpåse annars kan du alltid kolla i mitt galleri
    kram!

• Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-27 12:42:49 följande:
    Mohahha jag va ju inne på att köpa en men när det började snö sket jag idet, jag tänkte sätta en bee åkpåse i geckon ;P
    Vi körde idag i rätt bra med snö på väg till dagis.....gick finemang faktiskt Bee åkpåsen saknar lilla "fickan" som är så viktigt för att påsen ska sitta perfekt i en Gecko/Cameleon. Jag skulle köpa en sand åkpåse till en Gecko ist.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • myHappiness

Vad är bästa priset ni hittat på cameleon? Både i butik o på nätet, men då inkl frakt?

• Kajsan
    myHappiness skrev 2008-03-27 13:03:46 följande:
    Vad är bästa priset ni hittat på cameleon? Både i butik o på nätet, men då inkl frakt?
    Babytrader, billigare blir det nog inte .
  • kath

Tack för svaret Mamma 2003. Då kan jag lugna mig och fortsätta drömma om min frog... ;)

Det är så kul att läsa alla era inlägg i tråden. Det känns som om jag känner er alla lite grann men plötsligt så insåg jag att jag inte skrivit nått alls så ni kan ju inte ha samma uppfattning. ;P

Men jag kommer finnas här och läsa alla era kommentarer, och förhoppningsvis blir jag med med bugaboo så småningom... Trots att pånboken vill nått annat.

• jule

herregud man blir SJUK av att titta i bildtråden på alla snygga hemmasydda suffletter å grejer, vill ju bara ha allt!

mamma2003- du e en pärla tack för att du la in min bugga i bildtråden

ms Clint- va snyggt d blev m nya åkpåsen!

• LiseZ

Hej på er tjejer...

Har lagt in en bild på min Cam med ståbräda + Tiny Tot stolen om nån vill se hur det ser ut...

*s*

• thj
    rply skrev 2008-03-27 13:42:36 följande:
    THJ : Jobbar du nått imorrn eller på lördag ? :D

både imorgon och på lördag

usch nu ska jag dammsuga och skura medans min virvelvind till son tar en tuppur
    älskar när det luktar ajjax men hatar momentet som måste göras för den effekten ..

Kramizz alla

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13