Malin med Tim skrev 2008-03-27 11:37:54 följande:
PUFFAR min fråga:Malin med Tim skrev 2008-03-27 09:25:42 följande:
Någon svarade mig igår när jag hade samma fråga att det var ett "galler" som ligger ihop med madrassen innanför madrassfodralet. Kolla där under vetja. Jag har inte min Cameleon kvar så jag kan inte kolla.
kath skrev 2008-03-27 10:44:28 följande:
Puffar lite för min fråga!!Kan man ta bort "pinnarna" som håller liggdelen utfälld på frogen?( svårt att förklara men de fungerar som utspännare så att det inte bara är tyngdlagen som gör att liggdelen har kanter. Man kan göra det på cameloenten så att liggdelen blir helt platt när man ska in i med den i bilen. Ser ut som smala plastplattor på came och sitter inne i tyget i en liten öppningsbar ficka.Någon ???? Jag är kär i frogen THJ - vet du om detta är en ny detalj för just cameleonten?
Nu gick jag och kollade på mina liggdelar, har en till Cameleon och en till Frog, och de ser exakt likadana ut på den fronten. Precis likadana kanaler som man sätter ner plastbitarna i. Så de borde uppföra sig precis likadant. Jag har dock aldrig använt Frogens liggdel men det är en mycket rimlig gissning att det är så.