• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Micjah
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 20:43:37 följande:
    35 euro betalade jag.
    Ok, tack!!
  • slma

Tack för bilderna, ser ju helt ok ut, snyggt! Tack för hjälpen, er kan man lita pa i alla fragor!

• Stella81

Neeej, har upptäckt nu att även vårt chassi glider upp på höger sida ovanför där man justerar höjden på "styret". Måste maila babytrader imorgon och hoppas på nytt chassi. Någon som fått chassi från dem den senaste tiden? Vet ju att de hade blivit hårdare på det och att man ska skicka tillbaka det trasiga..? Det värsta av allt är att jag inte hittar mailet med orderbekräftelsen...kan de kolla på chassinumret att jag köpt den där eller måste man skicka med ordernumret?  

• Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-27 20:44:20 följande:
    Du menar jules Bee va? Ja, den är riktigt fin. Fast min favvo på Bee är ms clints svarta helt klart. Med nya blå Cam-påsen (antar jag) och Marimekko-väska *dreglar*
    Ja det  va snyggt också men för mkt färg för min del, önskade att det matchade noahs andra grejer...Men nej ... ;P Han har ju militärgrön jacka och mössa..;P Jag e petig! Hihi
    Det blir nog helsvart vagn....

Men en fråga till alla Gecko´s: Min suflett ser väldigt skrynklig ut mest där bak där loggan är väldigt skrynklig i sömmen typ..Är era också så? Är jag för petig nu hehehe ;)
    Min familj är finast
  • Ms Kanga
    Stella81 skrev 2008-03-27 20:54:21 följande:
    Neeej, har upptäckt nu att även vårt chassi glider upp på höger sida ovanför där man justerar höjden på "styret". Måste maila babytrader imorgon och hoppas på nytt chassi. Någon som fått chassi från dem den senaste tiden? Vet ju att de hade blivit hårdare på det och att man ska skicka tillbaka det trasiga..? Det värsta av allt är att jag inte hittar mailet med orderbekräftelsen...kan de kolla på chassinumret att jag köpt den där eller måste man skicka med ordernumret?  
    Om du loggar in dig igen på deras sida kan du hitta tidigare order och då även ditt ordernr
  • vicki fredde

Hej!

Tänkte höra med er som är kunniga på bugaboo vagnarna
    Är väldigt sugen att köpa en bugaboo bee och undrar nu till er som har den om ni är nöjda? Fördelar ? nackdelar? Vart kan man hitta den billigast? Ha en nyfödd i mjuklift?

Tacksam för svar, är helt såld på denna vagn sen jag såg den i butiken
    Men vill veta lite info om den innan..

• artan060914

Måste bara fråga er...

Såg att någon hade en ståbräda med "stol"

Är det buggas egna??
    Vad kostar den?
    Vart kan jag hitta en sådan?

Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Lille Mammsen
    Svar på #2122
    thj skrev 2008-03-27 15:39:35 följande:
    Om jag minns rätt så är det 760:-men kan ha fel.
    Tycker du om röda?
    Kramizz
    Vill ha grön!
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-03-27 21:56:24 följande:
    Svar på #2122 Vill ha grön!
    Går att beställa tar ca 5v att få hem
  • MGn

Jag har nog bestämt mig för att behålla buggan...För inte klarar jag av att sälja den ;)
    Nu blir det att köpa tillbehör... Vilka ståbrädor passar, som man kan sitta på? eller de e bara bugaboos egna?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13