• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • steffo trish
    Kajsan skrev 2008-04-01 09:58:00 följande:
    Nån som behöver syskonvagn? Lite dyr kanske, men vi Bugga ägare bryr ju oss bara om att det ska vara dyrt och exklusivt www.blocket.se/vi/15760018.htm
    Ooh men den är ju såå läcker..helt klart värd priset
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Lourdes
    EllaKaramella skrev 2008-04-01 10:05:02 följande:
    Hejhej! Har varit supernöjd med min bugga som jag använt i 9 månader nu, är verkligen en supervagn! Tyvärr har jag nu stött på lite problem med min vagn, tänkte höra om någon annan varit med om samma sak och kanske har några tips?? De vita "knapparna" man trycker på för att fälla sittdelen fastnar ibland i intryckt läge, speciellt på ena sidan. Den andra klickar ut sig igen och alltså är sittdelen ändå fast i det läget man valt. Men det känns ju inte helt bra att den inte är spärrad på båda sidorna! Sedan har jag även problem när jag ska fälla ihop vagnen. På själva sittdelen brukar jag fälla ner själva underredet som man klickar fast i chassit, det brukar också krångla rätt ofta och man får liksom lirka lite för att kunna fälla in det. Någon som varit med om detta och har några tips? Jag som varit så noga med att rengöra och smörja....//Jessica
    Min vagn strular också så ibland när man skall fälla sittdelen, är också ena sidan som fastnar och är omöjlig att få loss.. Jag har inte reklamerat det för det händer inte alltid, men det är oerhört irriterande!
  • stjernan
    AnniPanni skrev 2008-04-01 09:48:39 följande:
    Ni som köpt ifrån babytrader: hur är det med reklamationer osv. Fungerar det bra eller? Vart så himla inspirerad av den här tråden att det får bli en ny cam .
    Jag köpte min cam från babytrader i januari. Hade strul med chassit (det "vanliga" felet med att handtaget åker upp på höger sida) och reklamerade det. Fick nytt chassi efter 3 veckor och behövde inte skicka tillbaka det gamla. Så jag tycker det har funkat bra och vad jag kunnat läsa mig till här i tråden så har det funkat bra för de flesta som haft samma problem.
  • EllaKaramella

Lourdes:

Ja visst är det irriterande! Det händer inte alltid här heller, är också helt omöjligt att få loss den ja. Och sen kan man köra över ett litet gupp eller så och vips lossnar den av sig själv... funderar på om man ändå borde reklamera kanske... Saken är den också att jag köpt den via babytrader, så det är ju inte direkt bara att ta med vagnen in i butiken! Men det kanske är smidigt att reklamera till babytrader med iofs...

• AnniPanni
    stjernan skrev 2008-04-01 10:21:44 följande:
    Jag köpte min cam från babytrader i januari. Hade strul med chassit (det "vanliga" felet med att handtaget åker upp på höger sida) och reklamerade det. Fick nytt chassi efter 3 veckor och behövde inte skicka tillbaka det gamla. Så jag tycker det har funkat bra och vad jag kunnat läsa mig till här i tråden så har det funkat bra för de flesta som haft samma problem.
    Vad bra! Det var just chassit jag tänkte på
  • Preciouss

Hur spårar jag min vagn från Babytrader? Jag har ett kollinummer men det är inte reggat ännu på postens hemsida. De skickade paketet i torsdags

• myHappiness
    Preciouss skrev 2008-04-01 11:00:08 följande:
    Hur spårar jag min vagn från Babytrader? Jag har ett kollinummer men det är inte reggat ännu på postens hemsida. De skickade paketet i torsdags
    Har försökt mig på detsamma. Min skickades 29:e. Jag kan spåra den till tyskland sen har den fastnat. Då har jag kollat på dpd:s hemsida. holländska versionen.
  • MillionStars
    Preciouss skrev 2008-04-01 11:00:08 följande:
    Jag fick ett kollinummer och när jag sökte så kom det upp direkt när jag kollar på DPD´s sida...
  • Preciouss

Jag gick in där men jag måste ju klicka för vilket land det gäller.. och då kommer man in på svenska postens hemsida.. jag som är lite trög kanske?

• steffo trish

Någon som vet vilket babyskydd det är de visar på dvdn om Bee? Är det Buggas egna kanske? Det ser väldigt smidigt ut att sätta på och ta av!

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13